אישום: אנס קטינה והתעלל בה מינית ברשת

הפרקליטות: אור משטה, בן 25 מאלפי מנשה, איים על הנערה וגרם לה לבצע בעצמה עשרות מעשי אונס ומעשי סדום במשך שלוש שנים, "בהתעללות מתמשכת דרך האינטרנט"

עוד כתב אישום נגד פדופיל.

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש הבוקר (ד') כתב אישום נגד אור משטה, בן 25 מאלפי מנשה, בשל עבירות מין נגד נערה בת 15: "גרם מעשי אינוס ומעשי סדום, תוך סחיטה באיומים והתעללות מתמשכת דרך האינטרנט".

את כתב האישום הגישו עו"ד מיטב דגן ועו"ד חן חזות-רוזנברג ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. לפיו, "משטה התחזה לקטין בשם יוסי לוי – בפני הנערה שעימה הוא יצר קשר באמצעות אפליקציית סנאפצ'ט (SnapChat). הוא שכנע אותה לשלוח לו תמונת עירום של עצמה. לאחר שהנערה שלחה לו תמונת עירום שלה, משטה ניצל את משלוח התמונה הזאת כדי לסחוט אותה: הוא איים עליה כי יפיץ את תמונתה ברבים. כך הוא גרם לנערה לבצע בעצמה עשרות מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים – תחת איומים בלתי פוסקים, על פני תקופה של שלוש שנים, בשיחות וידיאו שקיים עמה".

לפי כתב האישום, "ההתעללות המינית המקוונת של משטה בנערה נמשכה כשנתיים, ובמהלכה היא ביצעה בעצמה עשרות פעמים את המעשים המיניים בניגוד לרצונה – תוך שמשטה הטיל עליה עונשים, הכריח אותה לבצע את המעשים, גער בה, וגרם לה לבצע מעשים שהכאיבו לה והשפילו אותה. הוא התעלם מתחינותיה של הנערה המתלוננת, מכאביה הפיזיים ומבקשותיה שיחדל ממעשיו, וכל זאת על מנת שיבוא על סיפוקו המיני".

לפני כמה ימים, כאשר משטה נעצר, המשטרה מצאה ברשותו "חומרי תועבה שכללו, בין היתר, עשרות תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני, הכוללים אקטים מיניים של ילדים ונערים בגילאי 11-15, וכן, תמונות וסרטונים מיניים של הנערה. הוא הפיץ חומרים אלה באמצעות ווטסאפ ו-kik messenger".

"הפך את המתלוננת לכלי שרת לגחמותיו המיניות באכזריות ובאטימות"

כתב האישום מייחס לנאשם, משטה, "ביצוע עבירות רבות של גרימת מעשה אונס שלא בהסכמה בקטינה שטרם מלאו לה 16 תוך התעללות, גרימת מעשה סדום שלא בסכמה בקטינה שטרם מלאו לה 16, סחיטה באיומים, החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמות של קטין", ועבירות נוספות. התיק נחקר על ידי יחידה 105 להגנה על קטינים ברשת, בלהב 433.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם משטה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות את "מסוכנותו המוגברת של הנאשם", ואת העובדה ש"משטה הפך את המתלוננת, מרחוק – לכלי שרת לכל גחמותיו המיניות באכזריות ובאטימות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים