סיילספורס הקימה קרן AI חדשה, משתפת פעולה עם אנבידיה ויבמ

החברה תשקיע עוד חצי מיליארד דולר בחברות AI בצמיחה גבוהה ● שיתוף הפעולה החדש יאפשר כדי לספק זרימות עבודה של AI חיזויי וג'נרטיבי מותאמות, עיבוד ושליפת נתונים מואצים וסוגים חדשים של סוכני AI

מארק בניוף, מנכ"ל סיילספורס (מימין), וג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה, בכנס Dreamforce, השבוע.

סיילספורס ביצעה שורה של הכרזות בכנס Dreamforce השנתי של החברה, שמתקיים השבוע בסן פרנסיסקו. בין היתר, החברה מקימה קרן השקעות ב-AI בסך של חצי מיליארד דולר והשיקה שיתופי פעולה חדשים עם יבמ ואנבידיה.

מטבע הדברים, הבינה המלאכותית עומדת במרכז הכנס. בחברה טוענים כי הפתרון שהושק באירוע, Agentforce, לוקח את העולם הזה צעד קדימה. Agentforce מציע סוכני AI אוטונומיים, שמסוגלים לבצע חלק מפעולות העובדים בענפי השירות, המכירות, השיווק והמסחר.

קרן AI חדשה

סיילספורס ונצ'רס, קרן הון-הסיכון של החברה, מגדילה את השקעתה ב-AI ומכריזה על קרן בינה מלאכותית חדשה בסך של חצי מיליארד דולר, שמצטרפים לחצי מיליארד הדולרים שהיא השקיעה בשנה וחצי האחרונות. הקרן תומכת בחברות בצמיחה גבוהה. עד כה, סיילספורס ונצ'רס השקיעה במעל 12 חברות AI, כולל חברות בולטות, בהן אנת'רופיק, TogetherAI ו-Run:ai הישראלית, שאנבידיה רכשה באפריל האחרון. לדברי ג'ון סומורג'אי, נשיא סיילספורס ונצ'רס, "חצי מיליארד הדולרים הראשונים שהשקענו בטכנולוגיה הזו הניעו צמיחה ברחבי האקו-סיסטם שלנו, ונמשיך בכך עם חצי מיליארד הדולרים הנוספים".

שורה של שיתופי פעולה

אחת ההכרזות בכנס היא על שיתוף פעולה בין שתי חברות מהבולטות ביותר בעולמות ה-AI – סיילספורס ואנבידיה, שיאפשר לארגונים להשתמש בסוכנים ובאווטארים אוטונומיים. החברות יעבדו יחד כדי לספק זרימות עבודה של AI חיזויי וג'נרטיבי מותאמות, עיבוד ושליפת נתונים מואצים וסוגים חדשים של סוכני AI. על פי שתי החברות, באמצעות טכנולוגיות הבינה המלאכותית בעולמות החיזוי וה-GenAI, ושירותי המיקרו של אנבידיה, NIM ו-NeMo, שמהווים חלק מפלטפורמת הבינה המלאכותית של החברה לארגונים, "עסקים צפויים לראות התקדמות בביצועי הפלטפורמה ובתפוקת המודלים, כדי לשפר את הפרודוקטיביות והיעילות של האינטראקציות שלהם ברחבי התעשיות השונות".

בנוסף, סיילספורס ויבמ הכריזו על הרחבת השותפות ביניהן בסיוע לארגונים בתחומים בעלי רגולציה קפדנית כמו פיננסים, ייצור ותקשורת. יחד, הן מפתחות סוכני AI וכלים שארגונים אלה יכולים להשתמש בהם ישירות בסביבות ה-IT שלהם, תוך ניצול הנתונים הייחודיים שיש ברשותם ושמירה על שליטה הדוקה על המערכות שלהם.

כנס Dreamforce, השבוע.

כנס Dreamforce, השבוע. צילום: יח"צ

חידושים בסלאק ו-"אקו-סיסטם סוכנים"

כמו כן, סיילספורס הכריזה על סדרת חידושים בסלאק, שמאפשרים לארגונים לאחד את הידע, הנתונים, הסוכנים, האפליקציות והאוטומציה למערכת אחת, שמופעלת על ידי סוכני AI. בין היתר, Agentforce מוטמע כעת בסלאק, כמו בחלק ניכר מהפתרונות האחרים של החברה, והדבר מאפשר לצוותים "לדבר" עם נתונים ולנקוט פעולות ישירות. בנוסף, הפתרון משלב כעת סוכני AI מצד שלישי כמו אדובי ואנת'רופיק, וערוצי סיילספורס המשלבים רשומות CRM בשיחות מבוססות ערוץ. תכונות בינה מלאכותית משופרות ותבניות מוכנות לשימוש מאפשרות, על פי החברה, עבודה מהירה ויעילה יותר בכל מחלקה ובכל משימה.

עוד הכרזה שקשור לסלאק היא על הרחבת השותפות בינה לבין סיילספורס וגוגל קלאוד, שמאפשרת לבנות סוכני בינה מלאכותית בסיילספורס וסלאק, שמשתמשים במודלי ג'מיני דרך Google Cloud's Vertex AI, ושמנצלים באופן מאובטח נתוני לקוחות מסיילספורס וגוגל קלאוד. ארגונים יוכלו לבנות סוכני AI מותאמים אישית בסיילפורס וסלאק ברמה ארגונית מגוגל קלאוד. סוכנים אלה לא יהיו רק "קופיילוטים משותפים", אלא ישתמשו בפלטפורמת הבינה המלאכותית ובמודלים ברמה ארגונית של גוגל קלאוד, כמו ג'מיני פרו, כדי לעזור למשתמשים להשלים את העבודה במהירות וביעילות רבה יותר בפלטפורמות שהם אוהבים ובמודלים ברמה הארגונית של גוגל קלאוד.

הכרזה נוספת היא על Agentforce Partner Network – "אקו-סיסטם סוכנים" פתוח, שמאפשר לסוכני ה-AI של כל חברה לבצע משימות מורכבות, שדורשות שרשרת משותפת של פעולות על גבי מערכת סיילספורס ורשת רחבה של מערכות צד שלישי וסוכנים. שותפים כמו AWS, גוגל קלאוד, יבמ ו-Workday יעלו לפלטפורמה פעולות סוכן חדשות, תבניות סוכן מוכנות מראש וסוכנים שותפים, שיכולים לתכנן ולבצע פעולה על פני מספר מערכות, למען משתמשים ועסקים. פעולות ותבניות סוכן שנבנו על ידי שותפים יהיו זמינות ללקוחות באמצעות AppExchange של סיילספורס.

חידושים בדאטה קלאוד והדרכות בינה מלאכותית בחינם

פתרון נוסף של סיילספורס שהיא הציגה בו כמה חידושים הוא פלטפורמת דאטה קלאוד. כעת מאפשר הפתרון עיבוד של תכני אודיו ו-וידיאו, דוגמת וובינרים ושיחות, כדי להגיע לתובנות לקוח עמוקות יותר; מודל נתונים סמנטי שמאפשר לכל אחד, כולל AI, לפרש ולהשתמש בנתונים באופן עקבי; יכולות חיפוש משופרות, שלוקחות בחשבון את ההקשר של הלקוח ומאפשרות גילוי מידע מהיר יותר; הפעלות נתונים בזמן אמת כדי להגיב מיידית לצרכים המשתנים של הלקוח; ותכונות אבטחת נתונים וניהול נוספות, שיסייעו למנוע חשיפה מיותרת של נתונים בקנה מידה גדול.

עוד מתכוונת החברה להנגיש הכשרות AI בחינם לכל אחד. סיילספורס תציע את קורסי ותעודות הבינה המלאכותית שלה ללא עלות, דרך פלטפורמת הלמידה המקוונת החינמית שלה, Trailhead, עד סוף 2025. החברה תפתח לצורך כך שטחי משרד חדשים במטה שלה בסן פרנסיסקו, כולל מרכז זמני לקורסי הכשרה בבינה מלאכותית לטובת הקהילה, וקומה מוקדשת להכשרת עובדים בכלים ובסוכנים של AI.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים