אקזיט גיימינג ישראלי ענק: פלייטיקה רוכשת את סופרפליי הישראלית

פלייטיקה תשלם 700 מיליון דולר באופן מיידי, ועוד 1.25 מיליארד דולר בתלות ביעדי ביצועים שייקבעו לה בשנים 2025 עד 2027

רוברט אנטוקול, מנכ"ל ומייסד-שותף של פלייטיקה.

עסקת ענק בשוק משחקי הווידיאו הישראלי. פלייטיקה הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת סופרפליי תמורת 700 מיליון דולר שיועברו באופן מיידי. מעבר לכך יכולים בעלי המניות הנוכחיים של סופרפליי לקבל סכום עתידי בגובה של עד 1.25 מיליארד דולר נוספים, לכל היותר, בהתאם ליעדי ביצועים שייקבעו לה בשנים 2025 עד 2027.

סופרפליי הוקמה ב-2019 על ידי גלעד אלמוג ואייל נצר, עובדי פלייטיקה לשעבר, יחד עם אלעד דרורי, ותיק בתעשיית משחקי המובייל, והיא תמשיך לתפקד כסטודיו עצמאי תחת הכנפיים של פלייטיקה. אחת הסיבות שהחברה נרכשה היא שני משחקים שהשיקה וזכו להצלחה, Dice Dreams ו-Domino Dreams, שהורדו ביחד יותר מ-20 מיליון פעמים לאנדרואיד ו-iOS. בנוסף, לפי החברה הם זכו ביחד לכמות נאה מאוד של 1.7 מיליון שחקנים פעילים בממוצע בכל יום. כמו כן, החברה נמצאת באמצע פיתוח של שני משחקים נוספים.

סופרפליי גייסה מאז הקמתה סכום של כ-50 מיליון דולר, כך שמדובר על פניו בתשואה יפה מאוד למשקיעים בחברה, בהם קרן NFX, קרן ההשקעה במשחקי וידאו vgames ועוד.

לפי פלייטיקה, הרכישה של סופרפליי מתיישרת עם היעדים של החברה, בהם הוספת צוות פיתוח מוכשר עם משחקים מצליחים ומשחקים נוספים בפיתוח, התאמה תרבותית עם המייסדים והצוות וצפי לייצור של צמיחה משמעותית בביצועי הפרופורמה של פלייטיקה.

"אנו רואים ברכישת סופרפליי מהלך מרכזי להמשך החיזוק וההובלה של פלייטיקה בגיימינג למובייל, מהלך אשר יעצים את הצמיחה עם כותרי משחק מצליחים ויפתח הזדמנויות חדשות", מסר רוברט אנטוקול, מנכ"ל פלייטיקה, "יחד, אנו מרחיבים את היכולת שלנו לספק חוויות משחק יוצאות דופן לשחקנים שלנו ברחבי העולם."

מימין: אייל נצר וגלעד אלמוג - מייסדים שותפים של סופרפליי.

מימין: אייל נצר וגלעד אלמוג – מייסדים שותפים של סופרפליי. צילום: זוהר שטרית

אנו מאד נרגשים על ההזדמנות הזו", מסרו אלמוג ונצר. "זוהי עדות והבעת אמון בצוות המדהים שלנו, שמביא יצירתיות ותשוקה לכל דבר שאנחנו יוצרים. עם התמיכה והגיבוי של פלייטיקה, נמשיך להצמיח משחקים מרתקים ובולטים בקטגוריה שלהם, ונחלוק ידע שיקדם וימריא את שני הצדדים לגבהים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים