תוכן שיווקי
בעקבות כנס Dell Technologies Forum 2024

מיקרוסופט מחזקת את יכולות הניהול עם טכנולוגיית ה-Copilot-AI

שירלי אלקובי, מנהלת בכירה שותפים, הפצות ורישוי OEM במיקרוסופט ישראל, מפרטת על היתרונות והשיפורים שיביא השימוש בטכנלוגיית ה-Copilot-AI של החברה

14:28
שירלי אלקובי, מנהלת בכירה שותפים, הפצות ורישוי OEM במיקרוסופט ישראל.

מאת: הילל יוסף

"בפני מנהלים בכלל ועובדים בפרט, יש אתגרים רבים: ריבוי משימות, ניהול זמן, האצלת סמכויות, שיפור היעילות, וכמובן יכולות בין אישיות. יכולות הניהול עשויות להתחזק באמצעות עבודה עם מחשב מנהלים עסקי, שמוטמעת בו טכנולוגיית ה-Copilot -AI והדבר בא לידי ביטוי בכמה תחומים מרכזיים", כך אמרה שירלי אלקובי, מנהלת בכירה שותפים, הפצות ורישוי OEM במיקרוסופט (Microsoft) ישראל.

אלקובי דיברה ב-Dell Technologies Forum 2024. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך שלשום (ג') בהשתתפות כ-2,000 לקוחות ושותפים עסקיים של ענקית ה-IT דל.

לדברי אלקובי, "טכנולוגיית ה-Copilot-AI תוביל, למשל, לשיפור בקבלת החלטות. טכנולוגיית AI מאפשרת ניתוח נתונים מהיר ומדויק, מה שמסייע למנהלים לקבל החלטות מבוססות נתונים בזמן אמת. לדוגמה, ניתוח מגמות שוק, זיהוי הזדמנויות עסקיות ואיתור בעיות פוטנציאליות לפני שהן מתפתחות".

בנוסף, ציינה, "הבינה המלאכותית מסייעת לאוטומציה של משימות שגרתיות. AI יכולה לבצע משימות שגרתיות, כמו ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות, מה שיביא לפינוי זמן למנהלים ויסייע להם להתמקד במשימות אסטרטגיות יותר".

לפי אלקובי, "AI מוביל לשיפור תקשורת ושיתוף פעולה. כלים מבוססי AI יכולים לשפר את התקשורת הפנימית בארגון, על ידי ניתוח דפוסי תקשורת והמלצה על דרכים לשיפור שיתוף הפעולה בין צוותים".

כך, ציינה, "בעולם משאבי אנוש, AI יכול לסייע לניהול התחום, על ידי ניתוח ביצועי עובדים, זיהוי צרכים להכשרה ופיתוח, ואפילו לסייע בתהליכי גיוס ומיון מועמדים".

אלקובי הוסיפה כי "התחום יביא להשפעות על העבודה היומית של המנהל, בין השאר עם חיסכון בזמן: אוטומציה של משימות שגרתיות, מאפשרת למנהלים להתמקד במשימות אסטרטגיות ומאתגרות. זאת, לצד שיפור היעילות: ניתוח נתונים מהיר ומדויק מאפשר קבלת החלטות מהירה ומבוססת נתונים. גם כלים לשיפור תקשורת ולהעמקת שיתוף הפעולה יכולים להוביל לשיפור בתפקוד הצוותים וכך, לשיפור הארגון כולו".

שיתוף הפעולה בין דל למיקרוסופט

"שיתוף הפעולה בין מיקרוסופט ל-דל הוא רחב", אמרה אלקובי, "והוא כולל כמה תחומים מרכזיים: בתחום התוכנה, החומרה והשירותים. הם מתמקדים בשיפור חוויית המשתמש, הגברת הפרודוקטיביות והגברת האבטחה עבור הלקוחות המשותפים שלנו. כך, בתחום שירותי הענן, דל מציעה ללקוחותיה גישה לשירותי ענן Azure של מיקרוסופט. שיתוף פעולה זה כולל פתרונות ענן היברידי (Hybrid Cloud) – אשר מאפשרים ללקוחות לשלב בין תשתיות מקומיות לענן של Azure".

בעולם אבטחת המידע, אמרה אלקובי, "שתי החברות פועלות במשותף לשיפור פתרונות אבטחת המידע על גבי מערכות המחשבים והשרתים של דל – תוך שילוב טכנולוגיות אבטחה של מיקרוסופט כמו Windows Defender".

"בתחום המחשבים הניידים והנייחים, הדגש הוא על שילוב טכנולוגיות AI מתקדמות", הדגישה אלקובי, "השנה, דל השיקה כמה דגמים חדשים של מחשבי Copilot+. המחשבים כוללים מערכות הפעלה  Windows 11 Pro / HOME, שהם חלק מהדור הבא של מחשבים המותאמים לבינה מלאכותית. הם מציעים ביצועים גבוהים במיוחד בזכות מעבדי Qualcomm Snapdragon X ו-NPU משולבים, המסוגלים לבצע 40 טריליון פעולות בשנייה (TOPS). דגמים נייחים וניידים של דל כוללים בין היתר את ה-Precision 7760, Latitude ו-XPS13. בנוסף, חיי הסוללה הארוכים מאפשרים עבודה רציפה ללא צורך בטעינה תכופה, מה שמגביר את הפרודוקטיביות".

אלקובי סיימה בציינה, כי "למחשבי ה-Copilot+ של דל יש מעבדי אבטחה Pluton המובנים במערכת. אלה מספקים הגנה מתקדמת מפני איומים פוטנציאליים. בנוסף, האבטחה המובנית במערכת ההפעלה Windows 11 מסייעת להגן על נתוני המשתמשים ולמנוע גישה לא מורשית".

אירועים קרובים