ערן אלראי, מנכ"ל SPL, מונה לסגן נשיא בכיר Adabas & Natural ל-EMEA בסופטוור AG

במסגרת תפקידו החדש, מיישם אלראי את חזונו ואחראי לפיתוח אסטרטגיות מכירה וחיזוק הקשרים עם לקוחות האנטרפרייז של החברה

ערן אלראי, מנכ"ל SPL וסגן נשיא בכיר Adabas & Natural לאזור EMEA בסופטוור AG.

ערן אלראי, מנכ"ל SPL, מונה לתפקיד סגן נשיא בכיר Adabas & Natural לאזור EMEA בסופטוור (Software) AG. אלראי יוביל את מכירות פלטפורמת מוצרי Adabas & Natural בכל מדינות EMEA – כולל ישראל, גרמניה, אנגליה, צרפת, ספרד ועוד.

ערן אלראי, מנכ"ל SPL וסמנכ"ל בכיר בסופטוור AG העולמית מזה 20 שנה, מוביל את תחומי המכירות והפיתוח העסקי לטובת הצלחת לקוחות החברה בתפעול מערכות הליבה הקריטיות לעסקיהם עם המבט לשנת 2050 ומעבר. עם הרחבת תחומי אחריותו, אלראי מציב את סופטוור AG בחזית החדשנות וההתפתחות עם מוצרי תוכנה ופרויקטים משמעותיים ברחבי EMEA.

במסגרת תפקידו החדש, מיישם אלראי את חזונו ואחראי לפיתוח אסטרטגיות מכירה וחיזוק הקשרים עם לקוחות האנטרפרייז של החברה. מינוי זה מחזק את מעמדו של אלראי בתעשיית התוכנה, ומדגיש את המחויבות של סופטוור AG לקידום טכנולוגיות מתקדמות בשוק.

אלראי: "אני שמח על ההזדמנות להוביל את מוצרי Adabas & Natural ולספק ערך מוסף ללקוחות האנטרפרייז של סופטוור AG ברחבי EMEA. יש לנו הזדמנות יוצאת דופן לחזק את הנוכחות שלנו בשוק ולהביא פתרונות מתקדמים ללקוחותינו תוך הסתכלות על צורכיהם העסקיים עד לשנת 2050 ומעבר. אני עד לשיתוף פעולה עם הצוות הגלובלי המקצועי שלנו וליצירת קשרים ארוכי טווח עם לקוחותינו."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים