תוכן שיווקי

בעקבות המלחמה: עסקים קטנים ובינוניים נתונים לאיומי סייבר וזקוקים לפתרונות

11:45
יצרו שותפות לקידום הגנות הסייבר על עסקים בישראל. אקרוניס ויזמקו PRO.
חווים הרבה יותר תקיפות סייבר. עסקים בינוניים וקטנים מאז המלחמה.

חווים הרבה יותר תקיפות סייבר. עסקים בינוניים וקטנים מאז המלחמה.

בעקבות המלחמה, ישראל חווה גל חסר תקדים של התקפות סייבר על עסקים קטנים ובינוניים בישראל, שגדל פי 2.5 מאז אוקטובר. בעקבות כל אלו ופוטנציאל השוק, ענקית הגנת הסייבר הבינלאומית אקרוניס (Acronis) החליטה לחזק את נוכחותה בשוק הישראלי, באמצעות שיתוף פעולה חדש בתחום הסייבר עם יזמקו PRO, אשר מספקת שירותי אבטחה ו-IT לעשרות אלפי עסקים קטנים ובינוניים בישראל.

השותפות מתמקדת בהענקת פתרונות אבטחה מתקדמים, המותאמים במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, אשר מהווים את מוקד התקיפה המרכזי להתקפות סייבר מאז פרוץ המלחמה.

מוצרי האבטחה החדשניים של אקרוניס לשירותכם כאן בארץ

במסגרת השותפות, יזמקו, שהפכה לשותפת פלטינום של אקרוניס, תטמיע את מוצרי האבטחה החדשניים של אקרוניס במערכות ההגנה של אלפי עסקים קטנים ובינוניים בישראל. 

המוצרים כוללים פתרונות הגנה על מיילים, באמצעות מערכות מתקדמות לזיהוי סיכונים ונטרול איומים לפני שהם מגיעים לתיבת הדואר של המשתמשים, מערכות נגד פישינג, ו-EDR (זיהוי ותגובה לאיומים) מבוסס בינה מלאכותית, שנועד למנוע חדירה של וירוסים ולהגן על המידע הרגיש של העסקים, ללא צורך במשאבים טכנולוגיים מתקדמים או צוותי IT גדולים.

פתרונות אלה נועדו לשדרג את יכולות ההגנה של העסקים, אשר כחצי מהם עדיין משתמשים באנטי-וירוס ובטכנולוגיות מיושנות אחרות שאינן מתאימות לטיב האיומים איתם מתמודדת הספירה הדיגיטלית כיום.

כדי שלא תתפסו לא מוכנים. פתרון הפישינג של אקרוניס.

כדי שלא תתפסו לא מוכנים. פתרון הפישינג של אקרוניס. צילום: יח"צ

הפתרון נגד פישינג הוא בעל חשיבות מיוחדת, לאור העובדה שיותר מ-54% מהחברות דיווחו על מתקפת דיוג, מה שהופך סוג זה של מתקפות לאחד משתי שיטות ההתקפה הפופולריות ביותר (לצד פריצה לרשתות החברתיות). בארגונים קטנים המודעות לפישינג היא נמוכה מאוד, וישנה עלייה של כ-40% בהתקפות פישינג מאז תחילת המלחמה. פתרון הפישינג של אקרוניס משלב ניתוח מתקדם של התנהגות משתמשים, זיהוי בזמן אמת של ניסיונות פישינג, וטכנולוגיות AI לזיהוי דפוסים חשודים.

השותפות עם אקרוניס – סיוע משמעותי לשדרוג הגנות במרחב הדיגיטלי

לדברי אייל שמעוני, מנכ"ל יזמקו PRO: "אנו שמחים וגאים להיות שותפי פלטינום של אקרוניס, אחת החברות המעולות בעולם, אשר מציעה מוצרים נגישים מאוד עבור עסקים קטנים ובינוניים מבלי להתפשר על איכות וחדשנות. ההתקפות המתגברות מאז המלחמה, ולצידן התייעלות התוקפים, מדגישים את הצורך בפתרונות מתקדמים ונגישים, והשותפות בין אקרוניס ויזמקו מסמלת התחזקות משמעותית של שוק האבטחה בישראל עבור עסקים קטנים ובינוניים.

לצערנו עדיין כ-50% מהעסקים משתמשים במוצרים מיושנים, שלא מתאימים למציאות החדשה, למרות שהם יעד התקיפה הפופולרי ביותר. יזמקו עומדים בחזית המאבק של עסקים קטנים ובינוניים במתקפות סייבר, ואנו בטוחים שהשותפות עם אקרוניס תהיה כלי משמעותי בעזרתו עסקים יוכלו להשתדרג משמעותית בהגנות שלהם במרחב הדיגיטלי".

לפרטים נוספים – היכנסו לאתר יזמקו PRO

אירועים קרובים