לינקדאין מודיעה רשמית: אנו משתמשים בנתונים אישיים לצורך אימון מודלים של GenAI

שינוי במדיניות הפרטיות של החברה קובע, שהפלטפורמה עשויה "להשתמש בנתונים אישיים כדי ... לפתח ולהכשיר מודלים של בינה מלאכותית"

משתמשת בנתונים אישיים לצורך אימון מודים של GenAI. לינקדאין.

עדכון במדיניות הפרטיות של לינקדאין שונה אוטומטית ומאפשר שימוש בנתונים האישיים של המשתמשים לאימון מודלים של בינה מלאכותית (AI).

העדכון קובע, שהפלטפורמה עשויה "להשתמש בנתונים אישיים כדי לשפר, לפתח ולספק מוצרים ושירותים, לפתח ולהכשיר מודלים של בינה מלאכותית (AI), לפתח, לספק ולהתאים אישית את השירותים שלנו, ולקבל תובנות בעזרת AI, מערכות אוטומטיות ומסקנות, כך שהשירותים שלנו יהיו רלוונטיים ושימושיים יותר עבורך ועבור אחרים".

לינקדאין הוסיפה, כי היא מעבדת את הנתונים שמשתמשים מספקים לצורך תכונות המופעלות על ידי בינה מלאכותית (כגון הצעות כתיבה), או לתוכן שלינקדאין עשויה ליצור אם ייעשה שימוש בתכונה שמופעלת על ידי בינה מלאכותית (כגון הצעות לכתיבת פרופיל).

"כמו תכונות אחרות בלינקדאין, כאשר אתה עוסק בתכונות יצירתיות המופעלות על ידי בינה מלאכותית, אנו מעבדים את האינטראקציות שלך עם התכונה, שעשויות לכלול נתונים אישיים (למשל, הקלטים והפלטים שלך, פרטי השימוש שלך, העדפת השפה שלך וכל משוב שאתה מספק)," מציינת לינקדאין בדף העזרה שלה.

"עקרונות הבינה המלאכותית האחראית" שפרסמה לינקדאין בשנה שעברה כוללים קידום הזדמנות כלכלית; שמירה על אמון; קידום הוגנות והכלה; מתן שקיפות; ואימוץ אחריות.

בפוסט שנכתב על ידי סמנכ"ל החברה והיועץ הכללי שלה, בלייק לאו, וסמנכ"ל ההנדסה, ראש תחום הנתונים וה-AI, יה חו, לינקדאין אמרה שהיא משתמשת ב-AI זה מכבר כדי לשפר את החוויות המקצועיות של חבריה.

"על ידי מינוף הכוח של AI, אנו עוזרים לחברים שלנו להתחבר, להגדיל את הפרודוקטיביות ולהשיג הצלחה בקריירה שלהם", כתבו השניים.

"בעוד של-AI יש פוטנציאל עצום להרחיב את הגישה להזדמנויות ובסופו של דבר לשנות את עולם העבודה בדרכים חיוביות, ההימור הוא גבוה. השימוש בבינה מלאכותית כרוך בסיכונים ובפוטנציאל לנזק. זו הסיבה, בהתאם למחויבות שלנו לבנות פלטפורמה מהימנה, שעלינו להמשיך להשתמש בבינה מלאכותית באחריות".

העדכון במדיניות הפרטיות של לינקדאין מגיע זמן קצר לאחר שמטא הודתה שאספה נתונים מתמונות ופוסטים ציבוריים מפייסבוק ומאינסטגרם והזינה אותם למודלים לאימוןה בינה המלאכותית שלה מאז 2007.

משתמשים מהאיחוד האירופי, מהאזור הכלכלי האירופי, שוויץ ובריטניה לא צורפו לעדכון הפרטיות בלינקדאין, ככל הנראה בשל חוקי הפרטיות המחמירים יותר כתוצאה מתקנות ה-GDPR.

באופן דומה, מנהלת מדיניות הפרטיות הגלובלית של מטא, מלינדה קלייבו, אמרה, כי המשתמשים באירופה יכולים לבטל את הסכמתם לאיסוף הנתונים ההמוני של החברה, אך האוסטרלים אינם יכולים, שכן "באירופה יש שאלה משפטית מתמשכת סביב הפרשנות לחוקי הפרטיות הקיימים ביחס לאימון בינה מלאכותית".

שינויים עתידיים בחוק הפרטיות באוסטרליה אמורים לכסות תחומים כמו האופן שבו ניתן לאסוף ולהשתמש בנתוני צד ראשון וצד שלישי, כמו גם הגדרות של מידע אישי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים