AI לאבטחת סייבר: טורק גייסה 70 מיליון דולר

תשתמש בכספי הגיוס החדש לגיוס עובדים למחקר ופיתוח, למכירות ולהקצאת משאבים נוספים לפיתוחי GenAI מתקדמים

מייסדי טורק. מימין: אלדד לבני, מנהל חדשנות ראשי, לאוניד בלקינד, מנהל טכנולוגיות ראשי, ועופר סמדרי, מנכ"ל.

חברת טורק (Torq), הפועלת בתחום ה-HyperAutomation לאבטחת סייבר מבוססת AI, מכריזה היום על סגירת סבב גיוס C של 70 מיליון דולר, בהובלת Evolution Equity Partners ובהשתתפות Bessemer Venture Partners, Notable Capital, Greenfield Partners ו-Strait Capital. בסבב השתתפו גם כמה אנג'לים בולטים, בהם גילי רענן, אסף רפפורט, נדיר יזרעאל, יבגני דיברוב ותומר שוורץ.

טורק הוקמה בשנת 2020, על ידי עופר סמדרי המכהן כמנכ"ל, אלדד לבני, מנהל חדשנות ראשי, ולאוניד בלקינד, מנהל טכנולוגיות ראשי (CTO). זוהי החברה השנייה של היזמים, שהקימו יחד בשנת 2017 את חברת לומינייט סקיוריטי, שפיתחה פלטפורמה לגישה מאובטחת לאפליקציות ארגוניות בסביבות היברידיות (ענן ורשתות מקומיות) ונרכשה על ידי סימנטק בסכום מוערך של כ-250 מיליון דולר בשנת 2019. טורק מעסיקה כיום כ-180 עובדים בישראל ובארה"ב, והחברה צופה, כי בשנת 2025 יגויסו עוד כ-130 עובדים, בהם בעיקר אנשי מוצר ופיתוח בישראל והרחבה של צוות המכירות בארצות הברית, ב-EMEA וב-APAC.

סבב הגיוס הנוכחי מצטרף להרחבת סבב B מינואר האחרון של 42 מיליון דולר ומביא את סך ההון שהחברה גייסה בשנת 2024 ל-112 מיליון דולר. קודם לכן גייסה החברה בסבבי הסיד A ו-B סכום של 78.5 מיליון דולר, וסך ההון שגויס עד כה בהשתתפות הקרנות Evolution Equity Partners ,Insight Partners ,GGV Capital ,Bessemer Venture Partners ו-Greenfield Partners עומד על 192 מיליון דולר. בנוסף, טורק מכריזה על צמיחה בהכנסות ביותר מפי שלושה, זו השנה השנייה ברציפות. כמו כן, החברה מעריכה כי בסוף שנת 2026 תגיע להכנסה שנתית צפויה (ARR) של 100 מיליון דולר. טורק תשתמש בכספי הגיוס החדש לגיוס עובדים למחקר ופיתוח, למכירות ולהקצאת משאבים נוספים לפיתוחי GenAI מתקדמים.

מרכזי בקרת סייבר בארגונים גדולים מנוהלים על ידי צוותים רבים של אנליסטים, המטפלים באלפי התראות יומיות הנוגעות לניסיונות פריצה, דליפות מידע או זהויות חשודות שמופיעות במערכת. חלק מההתראות אינן מקבלות מענה כלל, בעוד אחרות נבדקות לעומק ומתגלות כהתראות שווא, מה שמביא לבזבוז זמן ומשאבים. כדי לפתור את הבעיה, טורק פיתחה מערכת מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת להפוך את הטיפול בהתראות סייבר לאוטונומי למחצה, תוך הפחתת המאמץ הנדרש מהצוותים האנושיים.

HyperSOC – פלטפורמת הבינה המלאכותית לאבטחת סייבר של החברה, מספקת פתרון ייחודי לאוטומציה, ניהול ומעקב אחר תגובות SOC במהירות גבוהה במיוחד. בעזרת עיבוד שפה טבעית (NLP) היא מייעלת את חקירת אירועי האבטחה, סינון הנתונים והטיפול באירועים מורכבים. הפלטפורמה מאפשרת ניהול אירועים בקלות, תוך אוטומציה של תהליכים מורכבים, ובכך מפחיתה שחיקת עובדים כתוצאה מהתראות אבטחת סייבר חוזרות. כתוצאה מכך, צוותי האבטחה יכולים להתמקד במשימות אסטרטגיות ולפעול במהירות ובדיוק רב יותר להתמודדות עם איומים ולהגברת החדשנות.

עם לקוחותיה של טורק נמנים תאגידים רב לאומיים, בהם טלפוניקה, זארה וזומאינפו, לצד שורה נרחבת של חברות, כגון ארמיס, וויז, סנטינל וואן, צ'ק פויט ועוד.

סמדרי, המנכ"ל ומייסד שותף של החברה, אמר בעקבות הגיוס, כי "טורק נוסדה כדי לספק פתרונות מתקדמים לאתגרים המורכבים בתחום הסייבר. סבב הגיוס הנוכחי מדגיש את היכולות של HyperSOC, המבוססת על בינה מלאכותית, לייצר שינוי משמעותי לצוותי ה-SOC וממלאת תפקיד מרכזי בסיוע לארגונים ולתאגידים גדולים בהתמודדות עם התראות סייבר ומאפשרת להם להתייעל, תוך ניצול אופטימלי של משאבי כוח האדם ותגובה מאוד מהירה לאירועי אבטחת מידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים