חברת סקיילאופס מגייסת עובדים ועובדות

החברה - המתמחה בשירותי RevOps ומערכות מידע - הפועלת מת"א, ארה"ב ואנגליה, מחפשת עובדים למשרות RevOps specialist, מומחי האבספוט ו-סיילספורס

צוות חברת סקיילאופס.

סקיילאופס (Scaleops) – חברת RevOps, ומערכות מידע – מתרחבת ומגייסת עובדות ועובדים למגוון תפקידים, בהם למשרות RevOps specialist, מומחה ל-האבספוט (Hubspot) ומומחה ל-סיילספורס (Salesforce), אשר יצטרפו ל-15 עובדי החברה בתל אביב, ארה"ב ואנגליה. התרחבות החברה נובעת בשל צמיחת תחום ה-RevOps (קיצור של Revenue Operations), הנובעת מהצורך התמידי של חברות להתייעל ולשפר ביצועים.

ScaleOps היא חברה גלובלית, המתמחה במתן שירותי RevOps as a Service. החברה, אשר הוקמה על-ידי רוזי פנחסי, שהיא המנכ"לית, מספקת פתרונות לניהול ואופטימיזציה של תהליכי מכירה, מייצירת לידים ועד סגירת עסקאות, עם דגש על אינטגרציות מותאמות אישית למערכות CRM כמו סייסלפורס והאבספוט.

בנוסף, ScaleOps מציעה שירותי ייעוץ, יישום תהליכים וניהול טכנולוגי, במטרה לסייע לחברות לשפר את היעילות התפעולית והצמיחה שלהן, גם בתקופות של חוסר ודאות כלכלית. החברה משרתת עשרות חברות וסטארט-אפים גלובליים, ביניהם – Rapyd, Cerqlar, Cloudshare, Medcase, Kramer ואחרות.

RevOps – תחום בצמיחה

בשנים האחרונות שוק ה-RevOps חווה צמיחה משמעותית, כתוצאה מהצורך של חברות לאחד את התהליכים השיווקיים, המכירתיים והתפעוליים למערכת אחת הוליסטית. שילוב גישה חדשנית זו מאפשר לחברות ניהול יעיל יותר של הכנסות ושיפור חוויית הלקוח.

תחום זה צמח בזכות שילוב טכנולוגיות מתקדמות כמו CRM וכלי ניתוח נתונים, המספקים תובנות עסקיות ומאפשרים קבלת החלטות מבוססות דאטה.

שוק ה-RevOps מוערך כיום במיליארדי דולרים, והוא ממשיך לגדול ככל שיותר חברות מאמצות את הגישה לשיפור תהליכי מכירה וצמיחה.

מיכל שמרת, סמנכ"לית משאבי אנוש בסקיילאופס: "אנחנו שמים דגש קודם כל על יחסי אנוש מעולים. לאחר שהמעומדים עומדים בתנאי סף טכנולוגיים, חשוב לנו להבין שהעובדים הפוטנציאליים יהיו בעלי אינטליגנציה רגשית גבוהה, נוכחות, ויכולת לעבודה בצוות ברמה גבוהה. אנחנו מחפשים אנשים עם מוטיבציה להיכנס לנעלי האופרציה והתפעול בחברות, ולהכיר את עולמות תהליכי המכירות, פאנלים עסקיים, מערכות מידע ו-CRM".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים