בווטסאפ עסוקים מאוד בפיתוח תכונות חדשות

ממחיקת סימונים על הודעות שלא נקראו ועד חסימה אוטומטית של קבלת הודעות מחשבונות לא מוכרים – אלה התכונות החדשות שנבחנות על ידי בוחני הבטא

בווטסאפ מתחדשים כל הזמן.

בווטסאפ, כך נדמה לפעמים, עסוקים כל הזמן בפיתוח של תכונות חדשות שהם רוצים להטמיע באפליקציית ההודעות המיידיות שמובילה את השוק. בהתאם לכך, בימים האחרונים, למעשה מתחילת השבוע בלבד, חלק מבוחני הבטא של האפליקציה, ל-iOS ולאנדרואיד – כל מערכת הפעלה בנפרד – התחילו לבדוק כמה אפשרויות חדשות ששולבו בגרסת הבטא שלהם.

בוחני האנדרואיד, החל בגירסת הבטא 2.24.20.17, יכולים כעת לבחור למחוק את הסימונים, יש שמכנים אותם "בועות", המציגים בפניהם את הקבוצות/אנשים שיש הודעות שלהם שלא נקראו, וכמה הודעות שלא נקראו יש. במקום שהבועות והמספרים שבהן יתעדכנו בכל פעם לאחר שבוחנים את ההודעות בפועל, יכולים משתמשי הבטא שהאפשרות החדשה קיימת עבורם למחוק באופן מלא את כל סימוני הבועות הללו בכל פעם שמפעילים את האפליקציה – וכך להתרכז בהודעות החדשות שממוקמות בדרך כלל בראש הרשימה כברירת מחדל.

חלק ממשתמשי הבטא בגרסה 2.24.20.19 ומעלה יכולים לעשות דבר נוסף שקשור לסימונים: לסמן בבת אחת את כל ההודעות שלא נקראו ככאלה שנקראו, ובעצם לבצע פעולה דומה לביטול סימוני ההתראות עם פתיחת האפליקציה, אם כי בדרך מעט שונה.

בוחני הבטא של האפליקציה בסביבת האייפון, בגירסה 24.19.10.76 ומעלה, וכמו תמיד חלקם בלבד, יכולים כעת – כמו חבריהם בסביבת האנדרואיד – לחסום באופן אוטומטי קבלת הודעות מחשבונות שלא מוכרים להם. לא מדובר בחסימה אוטומטית מיידית, אלא חסימה של חשבונות ששולחים הודעות בנפח גבוה, כשברור למדי שמדובר בהספמה או בניסיון לגרום למשתמשים להימשך לאתר דיוג או פעילות עבריינית אחרת. האפשרות זמינה במסך ההגדרות המתקדמות של האפליקציה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים