בלקסטון ו-ויסטה קונות חברת תוכנה לניהול העבודה ב-8.4 מיליארד ד'

הן רוכשות את סמארטשיט לפי מחיר מניה של 56.5 דולר - פרמיה של 41% ● היא תיבלע בתוך החברות הרוכשות, אולם תמשיך להתנהל תחת המותג שלה

רכישה תמורת הרבה מאוד דולרים.

ויסטה ובלקסטון, שתיים מקרנות הפרייבט אקוויטי הבולטות בענף ההיי-טק, הודיעו אמש (ג') כי הן רוכשות את סמארטשיט, שמפתחת תוכנות שיתופיות לניהול תהליכים בעבודה, תמורת 8.4 מיליארד דולר, או 56.5 דולר למניה. מדובר בפרמיה של 41% על מחיר המניה הממוצע של הנרכשת בשלושת החודשים האחרונים. החברה תמשיך לפעול תחת שם המותג שלה, אולם תצא מהבורסה ותהפוך לפרטית.

ההסכם נותן לסמארטשיט פתח לחפש הצעות רכישה אחרות, ואטרקטיביות יותר עבורה, מצדדים שלישיים אחרים במשך 45 יום, או להיכנס למשאים ומתנים על רכישה. מועצת המנהלים של סמארטשיט תוכל להחליט שלא לקבל את ההצעה של ויסטה ובלקסטון, ובכך לבטל את העסקה, עד ל-8 בנובמבר.

סמארטשיט מייצרת תוכנה שמאפשרת לארגונים את מה שהיא קוראת "ניהול עבודה מודרני". באמצעות הפלטפורמה שלה ניתן לנהל פרויקטים, תוכניות, תהליכים, משאבים ולוחות זמנים. זאת, תוך יצירת ושימוש בדו"חות, דשבורדים וכלים לניהול זרימת העבודה. היא הפכה לחברה ציבורית ב-2018, במטרה להתחרות בחברות תוכנה כגון אטלסיאן. בעקבות ההודעה, שער המניה של סמארטשיט צמח הבוקר, לפני פתיחת שערי וול סטריט, ב-6%.

הרכישה באה ימים אחדים לאחר שהבנק המרכזי של ארצות הברית הודיע על הקטנת הריבית מ-5.3% ל-4.8% – מהלך שמקל על ביצוע השקעות.

מארק מנדר, מנכ"ל סמארטשיט, אמר כי "בעודנו מביטים אל עבר העתיד, אנחנו בטוחים שהניסיון והמשאבים של ויסטה ובלקסטון יסייעו לנו להבטיח שסמארטשיט תישאר מקום נהדר לעבוד בו ולגרום לעובדים שלה לשגשג".

מונטי סארויה, מנהל משותף של הקרן המובילה של ויסטה, וג'ון סטדלר, מנכ"ל ויסטה, אמרו כי "ארגונים מודרניים מסתמכים בכל יום על הפתרונות הפשוטים לתפעול של סמארשיט כדי לנהל מגוון רחב של תהליכים קריטיים לעסקיהם, משום שהם מאפשרים שיתוף פעולה, מגבירים את הפרודוקטיביות ומאיצים את קבלת ההחלטות, בהתבסס על נתונים רבים וברורים יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים