האם אילון מאסק יוצא עם ג'ורג'ה מלוני?

תמונה שבה נראים השניים ודברים חיוביים שהוא אמר עליה הפכו לוויראליים, והביאו גולשים רבים לתהות האם השניים נמצאים במערכת יחסים ● מאסק הכחיש את הרומן - אבל קצת התמהמה

אילון מאסק הכחיש רומן איתה. ג'ורג'ה מלוני, ראשת ממשלת איטליה.

אילון מאסק וראשת ממשלת איטליה, ג'ורג'ה מלוני, הם שני אנשים שנמצאים בכותרות ופופולריים במדיה החברתית. לכן, אין זה פלא שאחרי שמאסק אמר שמלוני "יפה", נפוצה ברחבי הרשת שמועה שלפיה השניים יוצאים – שמועה שמאסק הכחיש, אבל רק אחרי יומיים ורק אחרי שהיא הפכה לוויראלית.

מאסק ומלוני נכחו בטקס שנערך ביום ב' בניו יורק ובארוחת ערב חגיגית שהתקיימה לפניו. למעשה, המיליארדר הציג את ראשת ממשלת איטליה, שקיבלה באירוע את פרס האזרח.ית הגלובלי.ת מטעם המועצה האטלנטית, ואמר שהיא "מישהי שהיא יפה מבפנים אפילו יותר מאשר מבחוץ". מלוני הגיבה בכך שכינתה את מאסק "גאון". בנאום התודה שלה דיברה מלוני, שמגיעה ממפלגה עם שורשים פאשיסטיים, על הצורך בשמירה על הערכים המערביים. מאסק, שחובב מנהיגים מהזרם הזה, נעמד בסוף הנאום והריע לה ממושכות.

השניים אף הצטלמו במהלך ארוחת הערב, בתמונות שהפכו ויראליות ושבהן הם מסתכלים האחד על השני, כשהמבט של מאסק מלא חיבה ואת זה של מלוני ניתן לפרש כמבט מעריץ, או לפחות מעריך. הוויראליות של התמונות גררה איתה את ההשערה שלפיה היחסים של השניים הם יותר מצילומים משותפים באירוע.

מאסק: "אנחנו לא יוצאים"

מאסק פרסם את תשובתו לטענות בתגובה לציוץ ב-X של משתמש, שהציב את אחת התמונות שלהם מהאירוע ושאל: "האם אתם חושבים שהם יצאו?". המיליארדר ענה, בשלוש מילים: "אנחנו לא יוצאים". זה לא מנע ממשתמשים אחרים לצטט את מה שמאסק כתב על מלוני בעבר – שהיא "אותנטית, ישרה ואמיתית, ואי אפשר לומר את זה על פוליטיקאים".

זו לא הפעם הראשונה שבה מתפרסמות ספקולציות על כך שמאסק ומלוני נמצאים במערכת יחסים. השערות דומות פורסמו לאחר שהשניים נפגשו בדצמבר האחרון באירוע פוליטי ברומא, שמלוני הזמינה את מאסק להשתתף בו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים