דיווח: אפל מתכננת להשיק בשנה הבאה מסך חכם

לפי דיווח של מארק גורמן מבלומברג, המסך החכם יפעל עם מערכת הפעלה בשם homeOS ויפעיל אפליקציות שונות של החברה, כמו לוח שנה, רשימות ו-Home

האם המסך החכם ייראה כמו מצב המתנה ב-iPhone?

אפל מתכוננת להרחיב את מגוון מוצריה בתחום הבית החכם בשנה הבאה עם מוצר ראשון, שעשוי להיות מסך חכם – כך לפי מארק גורמן מבלומברג, שמספר על כך בניוזלטר השבועי שלו, ומציין, שהמסך יפעל עם מערכת הפעלה חדשה, בשם homeOS, שתהיה מבוסססת על ה-tvOS של ה-Apple TV (בדומה למערכת שמפעילה את ה-HomePod כיום), ושהוא יתמוך ב-Apple Intelligence.

לפי גורמן, המסך יפעיל אפליקציות של אפל, כמו לוח שנה, רשימות ו-Home, וכי אפל בדקה אבות טיפוס עם מגנטים להתקנה על הקיר.

השמועות על מכשיר מעין זה אינן חדשות, ולפי פרסומים קודמים אפל שוקלת עיצובים שונים, בהם HomePod עם מסך, המחובר לזרוע רובוטית, שמסתובב אל המשתמש בשיחות וידיאו.

אחת השמועות האחרונות מדברת על מכשיר HomeAccessory, שיוצג בקרוב ויהיה מעוצב כריבוע, והמשתמשים יוכלו לשלוט בו מרחוק באמצעות מחוות ידיים – כך לפי דיווח ב-9to5Mac מוקדם יותר השבוע. ב-MacRumors דווח על אזכור של קוד להתקן כזה ושל HomePod.

מסך מעין זה נשמע מציאותי יותר מאשר הרעיון של מסך על זרוע רובוטית, וזה גם יכול להיות פחות מסובך ופחות יקר מאשר ניסיון להשתמש ב-iPad כמרכז שליטה ייעודי לבית חכם, אבל ניאלץ להמתין כדי לגלות זאת, אולי אפילו לא זמן רב מדי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים