בכירים בהיי-טק מקבלים את פני השנה החדשה

מימין: אורי טבצ'ניק ואלעד שטאובר מקלאודזון, יואב לנד מאמזון, עידן אבנטל מקוואלי, זוהר פוקס מאורורה לאבס ויונתן יעקובי מדאזז.

בכירי חברות הטק המובילות בישראל, מייסדים ומנכ"לים, התכנסו במשרדי קלאודזון (CloudZone), חברת הענן של מטריקס, עם אנשי החברה, בשיתוף AWS וחברת קוואלי (Quali), שעוסקת בתחום תשתיות הענן, כדי לחגוג את בואה של השנה החדשה.

את פני האורחים קיבלו אורי טבצ'ניק, סמנכ"ל המכירות הגלובלי של קלאודזון; יואב לנד, מנהל השותפים ב-AWS; ועידן אבנטל, סמנכ"ל הטכנולוגיות בקוואלי. בין המשתתפים נצפה יהונתן יעקבי, ה-CTO של חברת הסייבר הישראלית Dazz (דאזז), שפיתחה פלטפורמה לתעדוף ותיקון אוטומטי של חולשות אבטחה, וגייסה לאחרונה 50 מיליון דולר.

בנוסף, נצפו באירוע בכירים נוספים, בהם זוהר פוקס, מייסד ומנכ"ל אורורה לאבס (Aurora Labs), פיני וקנין, מייסד בלובריקס (Bluebricks), רוני קרפ, מנכ"ל WIV.ai, עמיר בלונדו, מייסד ומנכ"ל טרוליון (Trullion), דורון טרוף ויואב שחף, מנכ"לי וול-בי (Well-b), ועוד.

אלעד שטאובר, מנהל מכירות ישראל בקלאודזון, בירך: "שתהיה שנה טובה, יפה ושונה מזו שמסתיימת לה. אחי הקטן התגייס שוב השבוע למילואים, לאחר ששירת השנה כבר עשרה חודשים. הוא אמר לי, 'אלעד, תחגגו, כי אם אתם לא תחגגו, אנחנו סתם שם'. אז אנחנו חוגגים וזוכרים שיש מי שנלחם כרגע בשבילנו ושיש חטופים שצריכים לחזור אלינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים