חדש בגוגל: קיצור דרך לתכונת חיפוש השירים באנדרואיד

זאת באמצעות אריח ייעודי להגדרות מהירות המסומן בתו מוזיקלי, שלחיצה עליו מפעילה מיידית את אפקט הגלובוס על המסך המלא, ובכך מבטל את הצורך לנווט בין כמה תפריטים או לחפש את האפליקציה הנכונה

חיפוש מוזיקה? יש קיצור דרך חדש באנדרואיד.

גוגל מוסיפה עוד דרך לגשת לתכונת חיפוש השירים שלה באנדרואיד ומוסיפה אריח ייעודי להגדרות מהירות במכשירי אנדרואיד. קיצור דרך חדש זה זמין בגירסת הבטא 15.39 של אפליקציית גוגל והוא מייעל את תהליך זיהוי המוזיקה המתנגנת סביב המשתמש. הקשה על האריח, המסומן בתו מוזיקלי, מפעילה מיידית את אפקט הגלובוס על המסך המלא שהפך לשם נרדף לטכנולוגיית זיהוי המוזיקה של גוגל.

אפקט הגלובוס, שהוצג מוקדם יותר השנה מייצג חזותית את החיפוש אחר התאמה. ברגע שנמצאת התאמה, מוצג דף תוצאות החיפוש הרלוונטי של גוגל, המציע פרטים על השיר, האמן והאלבום. הנגישות המשופרת הזאת לחיפוש שירים עולה בקנה אחד עם השיפורים האחרונים באפליקציית גוגל הן באנדרואיד והן ב-iOS, כגון הצגת יישומון חיפוש הניתן להתאמה אישית, המאפשר גם גישה מהירה לתכונת זיהוי המוזיקה.

אריח ההגדרות המהירות החדש מצטרף למגוון שיטות קיימות לחיפוש שירים. משתמשים יכולים לגשת לתכונה גם דרך קיצור ווידג'ט במסך הבית שלהם, סמל המיקרופון הקולי בסרגל החיפוש, Google Assistant/Gemini ופונקציית Circle to Search שהוצגה לאחרונה. האריח החדש מספק דרך מהירה ואינטואיטיבית אפילו יותר לגשת לתכונה ומבטל את הצורך לנווט בין כמה תפריטים או לחפש את האפליקציה הנכונה.

ההשקה של אריח ההגדרות המהירות של חיפוש השירים מתבצעת כעת בגירסה 15.39 של אפליקציית גוגל, והיא צפויה להגיע לגירסה היציבה בשבוע הקרוב. פיתוח זה הוא חלק מהמאמצים המתמשכים של גוגל לשפר את חוויית המשתמש ולהפוך את שירותיה לנגישים ונוחים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים