שניים מהרוגי צה"ל בחג: מאגף התקשוב

סמל דניאל אביב חיים סופר ורב"ט טל דרור נהרגו מפגיעת כטב"ם מעיראק בצפון הגולן

מימין לשמאל: רב"ט טל דרור וסמל דניאל אביב חיים סופר. שני חיילי אגף התקשוב וההגנה בסייבר שנהרגו בצפון הגולן.

שני חיילי אגף התקשוב וההגנה בסייבר, סמל דניאל אביב חיים סופר ורב"ט טל דרור – נהרגו מפגיעת כטב"ם מעיראק בצפון הגולן.

התקרית אירעה בלילה בין יום ג' ליום ד' בשבוע שעבר, ובמהלך החג הותרו שמותיהם לפרסום. 24 חיילים נוספים נפצעו בתקרית. 

ההתנגדות האיסלאמית בעיראק נטלה אחריות על שיגור הכטב"ם, ואף פרסמה תיעוד מרגעי הירי. הארגון, מיליצייה הפועלת בחסות איראן, שילח שני כטב"מים לעבר צפון הארץ, ואחד משני כלי הטייס ששוגרו לעבר הגולן – יורט. הייתה זו הפעם הראשונה בה מטח שיגורים מעיראק הסב לצה"ל פגיעות בנפש. הכטב"ם פגע באופן ישיר במבנה בו השניים שהו.

סמל דניאל אביב חיים סופר, בן 19 מאשקלון, היה חניך במסלול ייעודי לקצונת קשר"גים (ר"ת קציני קשר גדודיים) בגדוד 13 של חטיבת גולני. הוא הועלה אחר מותו לדרגת סמל. הלווייתו מתקיימת היום (א') בחלקה הצבאית בבית העלמין בגבעת ציון באשקלון. עיריית אשקלון ומועצת הנוער קראו לתושבי העיר ולבני הנוער לחלוק כבוד אחרון לבן העיר ולעמוד עם דגלי ישראל בכביש הגישה לבית העלמין.

תומר גלאם, ראש העירייה, ספד לו: "אשקלון אבלה וכואבת את נפילתו של בן העיר, סמל דניאל אביב חיים סופר ז"ל, בלחימה בצפון. תנחומים מעומק הלב להוריו ולמשפחתו היקרה. עיריית אשקלון תעמיד לרשותם את כל הסיוע הנדרש בשעה קשה זו. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו".

טליה, בת הדודה, סיפרה לידיעות אחרונות כי בשיחה האחרונה עימו, "הוא אמר שהוא שומר על עצמו, שהוא מחכה לבוא הביתה, לראות את המשפחה… הוא היה ילד חייכן וצנוע, מכבד את כולם, בעיקר את המבוגרים – ואת סבא וסבתא שלו הכי-הכי… הוא היה מורעל על הצבא, זה היה כל עולמו והוא לא פחד. פשוט ילד טוב שכל הורה מאחל לו".

רב"ט טל דרור, בן 19 מירושלים, היה מש"ק תקשוב בגדוד 13 של חטיבת גולני. הוא התגייס לצה"ל בחודש מאי השנה, וסיים מכינה בהצטיינות.

"הוא היה כריזמטי בצורה בלתי רגילה, וראה תמיד את כולם", סיפרה אימו, אורית דרור, ל-ynet. "טל היה מרכז המשפחה והגורם המקשר בין כולם. תמיד טל היה מצטיין, דאג לתרום לחברה והיה בתוכנית 'ליד' למנהיגות, באופק ובכיתת מופ"ת".

הלווייתו תתקיים היום (א') בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים