פייסבוק מבקשת למשוך צעירים בוגרים בעזרת תכונות חדשות של וידיאו וקהילות

החברה השיקה כרטיסיות חדשות, המקבצות תוכן מכל הפלטפורמה על אירועים מבוססי קהילה ועל תחומי עניין של המשתמש, ובקרוב תשיק גם לשונית וידיאו שתאסוף סרטוני וידיאו קצרים, ארוכים ובלייב במקום אחד

רוצה להחזיר אליה את הצעירים.

זה זמן רב שמדברים על פייסבוק, אחת מרשתות המדיה החברתית המקוריות, כעל פלטפורמה של הורים וסבים, בעוד הצעירים הבוגרים מעדיפים את אפליקציות המדיה החברתית אינסטגרם וטיק-טוק. כעת נראה שמטא – החברה האם של פייסבוק (ובין היתר גם של אינסטגרם ו-ווטסאפ) מנסה לשנות זאת.

בעוד שבמקור התרכזה פייסבוק בסיוע למשתמשים לשמור על קשר עם בני משפחה וחברים, החברה מאמינה שהעתיד טמון בעזרה לאנשים להרחיב את הרשתות שלהם וליצור קשרים חדשים, מה שמתאים לאופן שבו דורות צעירים משתמשים בשירות, לדברי טום אליסון, ראש פייסבוק במטא.

"אנחנו רואים צעירים פונים לפייסבוק כשהם עושים שינויים בחיים. כשהם עוברים לעיר חדשה, הם משתמשים ב-Marketplace כדי לרהט את הדירות שלהם. כשהם הופכים להורים, הם מצטרפים לקבוצות הורות", אמר אליסון בסוף השבוע, במהלך ראיון לקראת אירוע פופ-און עם יוצרי תוכן שקיימה החברה באוסטין, טקסס, בסוף השבוע.

במהלך האירוע, הכריזה פייסבוק על שתי כרטיסיות חדשות בשם Local ו-Explore, שנבדקות כעת בערים ובשווקים נבחרים ואשר מקבצות תוכן מכל הפלטפורמה. הכרטיסייה Local מציגה למשתמשים אירועים בקרבת מקום, קבוצות קהילה ופריטים למכירה, והכרטיסייה Explore ממליצה על תוכן המתבסס על תחומי העניין של המשתמש.

החברה מאמינה שמיקוד מוגבר בצעירים בוגרים יהיה המפתח להבאת משתמשים חדשים, מכיוון שפייסבוק מתמודדת עם תחרות עצומה על תשומת הלב שלהם. לאפליקציית סרטוני הווידיאו טיק-טוק יש 150 מיליון משתמשים בארה"ב והיא פופולרית מאוד בקרב דור ה-Z, מה שגרם למטא להשיק את השירות המקביל שלה Reels ב-2021.

צעירים בוגרים משתמשי פייסבוק מבלים 60% מזמנם בצפייה בסרטונים, ויותר ממחציתם צופים ב-Reels מדי יום. החברה הודיעה שהיא תשיק גם לשונית וידיאו מעודכנת בשבועות הקרובים, שתאסוף סרטוני וידיאו קצרים, ארוכים ובלייב במקום אחד.

תכונת ההיכרויות של פייסבוק, שהושקה ב-2019 ומאפשרת למשתמשים לסרוק פרופילים מוצעים, חוותה עלייה של 24% משנה לשנה בשיחות שהתחילו בקרב צעירים בוגרים בארה"ב ובקנדה, לדברי החברה.

חוברת קטנה שהפיצה פייסבוק באירוע בעצם סיכמה את מיצוב הפלטפורמה לעתיד' עם הכותרת: "לא של אמא שלך (פייסבוק)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים