אינטל הכריזה על פתרון בינה מלאכותית לארגונים

Inflection for Enterprise נועד לעזור לפתח מערכות סייען בינה מלאכותית בהתאמה ייעודית, תוך חיסכון במשאבים ועם זמן הגעה לשוק הרבה יותר מהיר

פתרון ארגוני חדש. אינטל.

אם למישהו היה ספק, אינטל לא מתכוונת לוותר על חזית הבינה המלאכותית – ולא רק בהיבט של החומרה. יחד עם Inflection AI הכריזה החברה אתמול (ג') על פתרון בינה מלאכותית חדש לארגונים, המכונה Inflection for Enterprise. הפתרון נועד לעזור לפתח מערכות סייען בינה מלאכותית בהתאמה ייעודית, תוך חיסכון במשאבים ועם זמן הגעה לשוק הרבה יותר מהיר.

לפי שתי החברות, הסייען לומד את סגנון התקשורת של הארגון ואת התרבות הארגונית הייחודית שלו. הוא יכול לעזור בכתיבת מסמכים בסגנון של הארגון, לענות על שאלות בהתאם לנהלים הפנימיים או לנתח נתונים לפי צרכיו. אם תרצו, מדובר במעין עובד וירטואלי, שמכיר היטב את מקום עבודתו – מהמדיניות שלו ועד לתרבות הארגונית.

המערכת מבוססת על Gaudi 3, המעבד להאצת חישובי בינה מלאכותית, שפותח על ידי הבאנה לאבס הישראלית – חברה בת של אינטל, והוא ישתמש ב-Tiber AI Cloud, שירות הענן של חברת הענק. בתחילת 2025 אמור הפתרון הזה להיות מושק כהתקן עצמאי, במארז בפני עצמו שמבוסס על Gaudi 3, כך שניתן יהיה להריץ אותו גם בחיבור לענן הפנימי של הארגון באמצעות אינטגרציה קלה ומבלי לחשוש מדלף מידע.

"השותפות שלנו עם Inflection AI מביאה משהו חדש לשוק – פתרון בינה מלאכותית שנותן תוצאות מהר. Gaudi 3 עובד עם תוכנות פתוחות ומשיג ביצועים מעולים ביחס לחשמל שהוא צורך. זה אומר שכל חברה, קטנה או גדולה, יכולה עכשיו להשתמש בבינה מלאכותית מתקדמת ובמחיר סביר", אמר ג'סטין הוטארד, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל של קבוצת מרכזי הנתונים וה-AI באינטל.

AI Playground זמינה גם עבור מעבדי ה-Core Ultra 200V

היבט נוסף שקשור לאינטל ולזירת הבינה המלאכותית הוא הכרזה של החברה כי אפליקציית AI Playground זמינה כעת גם עבור מעבדי ה-Core Ultra 200V החדשים שלה, ומגיעה עם מגוון תכונות חדשות, שמספקות חוויית בינה מלאכותית קלה ונוחה יותר, לדבריה. היישומון מאפשר כעת ליצור תמונות מטקסטים, לשפר תמונות באופן אוטומטי, לבחור להשתמש במספר מודלים של שפה טבעית גדולה, להשתמש בצ'טבוט מקומי ועוד.

האפליקציה זמינה להורדה בחינם מאתר החברה, כאשר נדרשת התקנה פשוטה תחת Windows, ביחידת הקצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים