בפעם הראשונה מזה 14 שנים: הדלפה מלאה של מכשיר של אפל

בשני ערוצים רוסיים פורסם סרטון Unboxing של מחשב MacBook Pro עם מסך 14 אינץ', המבוסס על מעבד ה-M4 ● הסרטון מציג מפורשות את התצורה הטכנית של המחשב, כך שלא מדובר בהטעיה

הדלפה. אפל.

סמסונג, גוגל, שיאומי וחברות אחרות כבר רגילות שעוד לפני שהן מכריזות באופן רשמי על המוצרים שלהן, כל המידע עליהם מודלף לרשת. ההדלפות הללו מעסיקות כמה וכמה אנשים שאפילו הפכו לסוג של ידוענים בעולם הטכנולוגיה הצרכני, והם זוכים לציטוטים כמעט בכל מדיה אפשרית. הן כוללות את הכול – מהמפרט של המכשיר החדש ועד לתמונות ולאפשרויות שלו, ובסופו של דבר גם חומרי יח"צ.

חברה שבדרך כלל מצליחה להישאר מחוץ למשחק הזה היא אפל. אמנם, מדי פעם, כמה אנליסטים מקושרים יודעים לספק כמה פרטים על המכשירים שלה שבדרך, אבל להוציא מקרים מאוד בודדים לא הייתה הדלפה מלאה של מוצר, על כל פרטיו ונתוניו, לפני ההכרזה בפועל.

הפעם, בניגוד לעבר – זה קרה. בשני ערוצים רוסיים פורסם סרטון פתיחת קופסה (Unboxing) של מה שאמור להיות, וכנראה הוא אכן, מחשב MacBook Pro עם מסך 14 אינץ', המבוסס על מעבד ה-M4 של אפל – עם 10 ליבות מחשוב ו-10 ליבות גרפיות, עם 16 גיגה-בייט זיכרון RAM ו-512 גיגה-בייט של אחסון, ועם שלושה חיבורי Thunderbolt 4. הסרטון מציג באופן מפורש את התצורה הטכנית של המחשב, כך שאי אפשר לומר שמדובר בהטעיה.

אפל, לפי כל ההערכות, אמורה להציג את המחשב הזה ב-1 בנובמבר, ובנוסף היא אמורה להציג באותו המועד מחשבים יותר חזקים, המבוססים על מעבדי ה-M4 Pro וה-M4 Pro Max. ככל הנראה, המחשבים הללו יגיעו עם מסכי 15 אינץ'.

ההדלפה הגדולה הקודמת שקשורה לאפל התרחשה הרחק ב-2010, עוד לפני מותו של המנכ"ל האגדי שלה, סטיב ג'ובס. או אז, אחד מבוחני הבטא של החברה שכח בבר בקליפורניה אב טיפוס של iPhone 4.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים