חנוכת המשרדים המשופצים והרמת כוסית ב-GIV

הנהלת GIV. השמות והתפקידים של המצולמים - למטה.

כתב: יהודה קונפורטס.

ערב כניסת השנה החדשה ערכה GIV קבלת פנים והרמת כוסית לעובדים וללקוחותיה במשרדיה ברעננה, שעברו שיפוץ משמעותי עקב ההתרחבות של הפעילות של החברה הוותיקה.

יוסי עפרוני, מנכ"ל GIV, העלה על נס את הפעילות שלה בצל המלחמה, וכן את ההתנדבות והגיוס הנרחב של אנשיה למילואים. זאת, במקביל להמשך מתן השירות ללקוחות, שבחלקם הגדול הם חברות תשתית שמעניקות שירותים חיוניים. בחלק האומנותי של האירוע הופיע המנטליסט מתן רוזנברג.

עובדים ונציגי לקוחות באירוע.

עובדים ונציגי לקוחות באירוע. צילום: יח"צ

GIV הוקמה ב-2001 על ידי מאיר גבעון, המכהן כיום כנשיא החברה. היא מספקת פתרונות תוכנה לניהול חכם עבור ארגונים עתירי תשתיות, למגוון לקוחות ממגזרים שונים: ממשלה, רשויות מקומיות, ארגוני תשתית ועוד.

בחודש אפריל השנה מונה עפרוני לתפקיד המנכ"ל במקום גבעון, שהתפנה בעיקר להרחבת הפעילות בחו"ל. גבעון ציין בראיון שנתן אז לאנשים ומחשבים כי "הקמתי את החברה לפני 23 שנים, אז היינו חברה קטנה. האתגר הקשה ביותר בחייה של חברה הוא המעבר להיות חברה בינונית, כפי שאנחנו כיום, עם מעל 60 עובדים ופריסה רחבה של פעילות. אוביל את הפעילות בחו"ל, ואת פיתוח המוצרים והוורטיקלים, כאשר מרכז הידע והפיתוח, וכן האינטגרציה והיישום, יישארו בישראל".

בתמונה הראשית: מאיר גבעון, נשיא ומייסד GIV; יוסי עפרוני, מנכ"ל החברה; יאיר כהן, סמנכ"ל התפעול; בילי גבעון, סמנכ"לית המשאבים וניהול השינוי; ירון רפופורט, סמנכ"ל הטכנולוגיות; צחי הדר, סמנכ"ל המחקר והפיתוח; ותום גבעון, סמנכ"ל השיווק והפתרונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים