ת'רדס עובדת על תכונה של קבוצות קהילתיות

תכונת Loops עשויה לעזור למשתמשים לעקוב ולעסוק בנושאים ספציפיים, בדומה לקהילות של X

מתכוונת להוסיף תכונה של קבוצות קהילתיות. ת'רדס.

ת'רדס (Threads) עובדת על תכונת קהילה חדשה, שתאפשר לכאורה למשתמשים להתקבץ סביב נושאים ותחומי עניין מסוימים, כך מדווח TechCrunch. המפתח כריס מסינה הבחין באזכורים של המילה "Loops" בקוד העדכון האחרון של האפליקציה, שמתאר במעורפל משהו דומה לתכונת "קהילות" ב-X.

הקוד מזכיר פעולות כמו היכולת להצטרף ולעזוב קהילת Loop, ולתת לה שם ופרטים. התגלית מתבססת על חיפוש שנעשה קודם לכן על ידי המפתח והמדליף הוקמה אלסנדרו פאלוצי, שמצא דוגמאות המראות כיצד תכונת ה-Loops עשויה להיראות בתוך אפליקציית ת'רדס, כולל "קיצור דרך למחבר ולכותרת הבית".

הפרטים על Loops מעטים, ומטא אינה חושפת דבר – בהצהרה ל-TechCrunch, דובר אינסטגרם לא מזוהה אמר, שהתכונה "בפיתוח מוקדם" ואינה נבדקת פנימית או חיצונית "בשלב זה".

לא ברור איך תפעל תכונת Loops, מכיוון שת'רדס לא משתמשת בהאשטאגים מסורתיים, ובמקום זאת מאפשרת למשתמשים לתייג את הפוסטים שלהם עם נושא או ביטוי בודד, כגון "Threads Tech" או "Sports Threads". עם זאת, אלה יכולים להיות כלליים למדי, כך ש-Loops עשויה להקל על מעקב ויצירת אינטראקציה עם נושאים ספציפיים יותר כאשר (או אם) הם אכן מתפרסמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים