החברה של ניר צוק ואלדד תמיר מפרסמת דירוג מניות

אילו מניות טכנולוגיות נמצאות בשלושת המקומות הראשונים בדירוג החודשי החדש של פינק? ואילו בשלושת המקומות האחרונים?

אלדד תמיר, ממייסדי פינק.

פינק (Finq) היא חברת טכנולוגיה שהקימו ניר צוק והכלכלן והפרשן הכלכלי אלדד תמיר, שמציעה פלטפורמת השקעות מבוססת AI. מזה כשנתיים החברה פועלת בארצות הברית, וכעת היא מגיעה גם לישראל. החל מהחודש הנוכחי היא מפרסמת את הדירוג החודשי של המניות המובילות בשוק, מתוך מדד ה-S&P 500 – ואלה שפחות. הדירוג מבוסס על הפתרון של החברה, שבודק ומודד את שוק המניות בארצות הברית בזמן אמת, מסביב לשעון.

המניה המובילה בדירוג של פינק היא זו של אמזון, ששומרת על המקום הראשון בו זה החודש השני ברציפות. במקום השני דורגה בחודש שעבר אנבידיה, אולם הפעם היא ירדה למקום השלישי ומטא עלתה במקומה. זאת, משום שבעוד שהציון של מניית מטא לא השתנה, זה של מניית אנבידיה – ירד, בקטגוריית "המידע הפיננסי".

במקום האחרון בדירוג נמצאת המניה של Lowes Corp, בעקבות ירידות בציונים שלה בקטגוריות "חוכמת המקצוענים" ו-"חוכמת ההמונים". לפניה נמצאת מניית ג'וניפר, שלא הייתה בין שלוש המניות במקומות האחרונים בדירוג הקודם, אך נכנסה אליו הפעם, על פי פינק עקב "תחזיות שליליות מצד אנליסטים בכירים ודירוג מצטבר שלילי בחוכמת ההמונים והמקצוענים". במקום השלישי מהסוף נמצאת Smurfit WestRock PLC – מנייה שמצבה בדירוג לא השתנה משמעותית, אך בזכות ציון נמוך יותר של מניות אחרות, היא הצליחה להשתפר מעט ולעלות מהמקום הגרוע ביותר.

החברה מדרגת גם את המוצרים הפנסיוניים בישראל

פינק מפתחת פלטפורמות השקעות מבוססות AI, שמנגישות מידע ומציעות פתרונות השקעה מותאמים אישית בצורה דיגיטלית לכולם, ומחליפה את המתווך הפיננסי המיושן והמוטה. החברה פועלת בשווקי ישראל וארצות הברית, ולצד הדירוג של מניות ה-S&P 500, היא מדרגת גם את המוצרים הפנסיוניים בישראל (דירוג שאותו היא תפרסם בקרוב). הפלטפורמה מתעדכנת יומיומית ומאפשרת לראות את התמונה המלאה בכל יום מחדש.

תמיר אמר כי "הדירוג של פינק הוא מה שאפשר למשקיעים בארצות הברית, שעוקבים אחרי התיק שלנו בשנתיים האחרונות, להשיג תשואה יותר מכפולה לעומת מדד ה-S&P. הוא גם מה שמאפשר לאנשים שהשקיעו בישראל בקרן גידור בנאמנות של פינק להשיג תשואות מדהימות במהלך החודש האחרון. אני נדהם בכל פעם מחדש לראות אילו תוצאות מדהימות הבינה המלאכותית יכולה לייצר, בהסתמך על נתונים בלבד, בלי מגע יד אדם".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים