iOS 18.2 צפוי לכלול תכונות חדשות של Apple Intelligence

שני אזכורים בקוד העדכון של גירסת הבטא של iOS 18.2 מעידים על תוספת של תכונת Siri עם ChatGPT ותכונת Visual Intelligence לגירסת מערכת ההפעלה הבאה של אפל

שיפורים ותוספות לApple Intelligence בגירסת iOS 18.2 הבאה של מערכת ההפעלה.

גירסת הבטא של iOS 18.2  של אפל תכלול שתי תכונות חדשות של Apple Intelligence, כך לפי פוסט של אהרון פריס ב-X שמצא שני אזכורים לכך בקוד העדכון.

שתי התכונות המדוברות הן Siri עם ChatGPT, ו-Visual Intelligence עבור iPhone 16. שתי התכונות הללו היו צפויות "מאוחר יותר השנה", והכוונה כנראה היא ל-iOS 18.2 ללא קשר. עם זאת, התוספות האלה לקוד הן סימן טוב לכך ששום דבר לא יתעכב.

אפל חשפה את Siri עם ChatGPT ב-WWDC24, והיא תאפשר למשתמשי Apple Intelligence להתחבר ל-ChatGPT כאשר הם שואלים שאלות מורכבות יותר, שדורשות מידע נוסף מהעולם האמיתי או בזמן אמת.

Visual Intelligence, לעומת זאת, היא תכונה חדשה יותר, שנחשפה לצד קו מכשירי ה-iPhone 16, והיא תאפשר את התפקוד המלא של כפתור בקרת המצלמה החדש. התכונה תאפשר לכוון את המצלמה לפוסטר, להוסיף את הפרטים בו ללוח השנה ולהשתמש בו גם כדי לזהות פריטים בעולם האמיתי בדומה ל-Google Lens ועוד.

גירסת iOS 18.2 צפויה לצאת לציבור בדצמבר. תכונות אחרות של Apple Intelligence צפויות להיות גם הן חלק מ-iOS 18.2, כמו Genmoji ו-Image Playground.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים