דיווח: אפל בודקת אפליקציה לניהול רמת הסוכר בדם

האפליקציה נועדה לעזור לאנשים טרום-סוכרתיים לבצע שינויים באורח החיים כדי למנוע את התפרצות המחלה

אפליקציה שיכולה לסייע בניהול רמת הסוכר בדם

מזה זמן רב מתפרסמים דיווחים ושמועות על כך שאפל עובדת על ניטור לא פולשני של סוכר בדם. כעת, לפי דיווח של בלומברג, החברה בדקה אפליקציה שעוזרת לאנשים עם טרום סוכרת לנהל טוב יותר את מצבם.

לפי הדיווח, המצטט מקורות אנונימיים מאפל, עובדי החברה ביצעו בדיקות דם, ואלה שנמצאו טרום סוכרתיים עקבו באמצעות אפליקציה אחר רמות הסוכר בדמם באמצעות "מכשירים שונים הזמינים בשוק" ורשמו שינויים הקשורים למזון שהם אוכלים.

טרום סוכרת הוא מצב מטבולי, כאשר רמות הסוכר בדם גבוהות מהרגיל, ולפיכך מגביר את הסיכון של אדם לפתח סוכרת מסוג 2 – בין המחלות הנפוצות בעולם, ששיעור התחלואה בה נמצא בעלייה מתמדת. אין תרופה נגד סוכרת, אבל באמצעות תזונה מתאימה ופעילות גופנית ניתן למנוע את התפרצות המחלה. הרעיון לאפליקציה כזו הוא להראות לאנשים כיצד בחירות שונות יכולות להשפיע על רמות הסוכר בדם. לדוגמה, ארוחה עתירת פחמימות עשויה להגביר את רמת הסוכר בדם, אך שילוב של אותה ארוחה עם חלבון יכול להוריד את הסיכון.

הדיווח מציין, כי האפליקציה נועדה לחקור אילו כלים אפל יכולה לפתח באמצעות נתוני סוכר בדם. עם זאת, בדיווח מצוין גם, כי אפל השהתה את העבודה על האפליקציה כדי להתמקד בתכונות בריאות אחרות. למרות זאת, ייתכן שאפל תשתמש בממצאיה בהיצע טכנולוגיות בריאות עתידיות.

בהיבט רחב יותר, מעקב בריאות מטבולי הוא טרנד לביש מתפתח, וחברות וסטארט-אפים רבים מנסים לפתח כלים למעקב לא פולשני אחר רמת הסוכר בדם או ללמוד כיצד מזונות מסוימים משפיעים על רמות הסוכר בדם.

בהתחשב בכל זה, זה לא מפתיע לשמוע שאפל מעוניינת לחקור את התחום הזה, בייחוד על רקע העובדה שאפל שמה את נושא מעקב הבריאות כאחד הנושאים שבהם היא מתמקדת במיוחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים