ניצחון חלקי לאפל במשפט הפטנטים נגד מאסימו

הפרק האחרון בקרב המשפטי בין אפל למאסימו: בית משפט פסק כי גרסאות מוקדמות של השעונים החכמים של מאסימו מפירים שניים מפטנטים עיצוביים של אפל; הפיצוי לאפל: 250 דולר

עוד פרק בקרב הפטנטים של אפל מול מאסימו.

אפל הצליחה לשכנע חבר מושבעים פדרלי ביום שישי האחרון, שגרסאות מוקדמות של השעונים החכמים של חברת הטכנולוגיה מאסימו (Masimo) לניטור בריאות מפירים שניים מפטנטים עיצוביים שלה כחלק ממחלוקת רחבה יותר של קניין רוחני בין החברות.

חבר המושבעים בדלאוור הסכים עם אפל שהגירסאות הקודמות של השעונים והמטענים W1 ו-Freedom של מאסימו הפרו את זכויות הפטנטים של אפל בעיצובי שעונים חכמים. עם זאת, חבר המושבעים העניק לענקית הטכנולוגיה פיצוי של 250 דולר בלבד – המינימום הסטטוטורי להפרה בארצות הברית.

עורכי הדין של אפל אמרו לבית המשפט ש"המטרה הסופית" של התביעה שלה אינה כסף, אלא לזכות בצו מניעה נגד מכירת השעונים החכמים של מאסימו לאחר פסיקת הפרה.

בחזית זו, חבר המושבעים קבע, שהשעונים הנוכחיים של מאסימו לא מפירים פטנטים של אפל, שהיא האשימה את מאסימו בהעתקתם.

מאסימו אמרה בהצהרה, שהיא מעריכה את פסק הדין של חבר המושבעים "בעד מאסימו ונגד אפל כמעט בכל הנושאים", וכי ההחלטה חלה רק על "מודול ומטען שייצורם הופסק. אפל ביקשה בעיקר צו מניעה נגד המוצרים הנוכחיים של מאסימו, ופסק הדין של חבר המושבעים הוא ניצחון עבור מאסימו בנושא הזה", לפי החברה.

אפל אמרה בהצהרה כי היא "שמחה שהחלטת חבר המושבעים היום תגן על החידושים שאנו מקדמים בשם הלקוחות שלנו".

מאסימו תבעה את אפל ב-2021, והאשימה אותה בהפרה של כמה מהפטנטים שלה לניטור חמצן בדם על בסיס אור, בעוד שענקית הטכנולוגיה הגישה תביעה נגדית שנה לאחר מכן. בית משפט צידד במאסימו בשנת 2023, ואילץ את אפל להשהות את המכירות של דגמי השעונים החכמים האחרונים שלה, ונציבות הסחר הבינלאומית של ארה"ב חסמה את כל הייבוא ​​של Watch Series 9 ו- Ultra 2 למדינה. החברה ערערה ובסופו של דבר הצליחה למכור את השעונים שלה מוקדם יותר השנה על ידי הסרת הטכנולוגיה מהשעונים שנמכרים בארה"ב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים