X השעתה את החשבון של חמינאי בעברית, שבו איים על ישראל

החשבון הושעה יממה בלבד לאחר שנפתח ● המנהיג העליון של איראן פרסם בו שני ציוצים, שבאחד מהם איים: "המשטר הציוני עשה טעות; נגרום לו להבין איזה כוח, יכולת, יוזמה ורצון יש לאומה האיראנית"

"הועף" מ-X בעברית. מנהיג איראן, עלי חמינאי.

כיממה בלבד אחרי שנפתח, X השעתה אמש (א') את החשבון בעברית ברשת החברתית, שאותו פתח המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, ובו איים על ישראל.

חמינאי פתח את החשבון לאחר המתקפה הישראלית על כ-20 אתרים צבאיים באיראן, שהיוותה תגובה למתקפה של הרפובליקה האסלאמית על ישראל מה-1 באוקטובר, שבה היא השתמשה ב-180 טילים בליסטיים.

בחשבון פורסמו שני ציוצים בלבד: בציוץ הראשון כתב חמינאי את המשפט "בשם אללה הרחמן והרחום", וארגון זק"א הגיב לכך בפסוק מתוך הקדיש: "יתגדל ויתקדש שמה רבא". בציוץ השני עבר חמינאי לאיים על ישראל, כפי שהוא עושה במרחב הפיזי, וכתב, בעקבות המתקפה: "המשטר הציוני עשה טעות, וטעה בחישוב שלו לגבי איראן. נגרום לו להבין איזה כוח, יכולת, יוזמה ורצון יש לאומה האיראנית". החשבון, יש להניח, הושעה בעקבות אותו איום.

מ-X לא נמסרה סיבה להשעיה וחמינאי עצמו לא התייחס לכך בחשבונו באנגלית. גם אילון מאסק לא התייחס לכך – הוא ממשיך להריץ את הנשיא לשעבר דונלד טראמפ לתקופת כהונה נוספת בבית הלבן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים