אחרי 20 שנה: יוסי כרמיל פורש מתפקיד מנכ"ל סלברייט
כרמיל יפרוש בסוף השנה, ומועצת המנהלים של חברת התוכנה החלה בתהליך איתור של מנכ"ל חדש ● החברה השיגה גידול ניכר בהכנסות ברבעון השלישי, אבל גם הפסד נקי
יוסי כרמיל, המנכ"ל הוותיק של סלברייט, יפרוש בסוף השנה מתפקידו, כמו גם מחברותו בדירקטוריון החברה – כך היא הודיעה היום (ד'). כרמיל כיהן כמנכ"ל סלברייט במשך קרוב לשני עשורים. מועצת המנהלים של סלברייט החלה באיתור מנכ"ל חדש, באמצעות חברת השמת בכירים, שתקדם את תהליך האיתור. תומאס א. הוגאן, יו"ר פעיל של סלברייט, ישמש כמנכ"ל זמני מפרישתו של כרמיל ועד למציאת ומינוי המנכ"ל החדש.
כרמיל הצטרף לסלברייט ב-2004, כעובד החמישי בחברה, והפך למנכ"ל שנה לאחר מכן. בתקופת כהונתו, סלברייט צמחה מחברה של 18 עובדים במשרד קטן בפרברי תל אביב לחברה שמעסיקה יותר מ-1,100 עובדים ב-12 משרדים ברחבי העולם, ובעלת לקוחות במעל 100 מדינות. החברה מציעה את התוכנה שלה לחקירות דיגיטליות עבור המגזרים הציבורי והפרטי, ומספר הלקוחות שלה עומד על כ-7,000.
במהלך כהונתו עברה סלברייט כמה אבני דרך בולטות: הפיכתה לחברה ציבורית ב-2021, מעבר למודל של מנויים, השקת פלטפורמת Case to Closure, המבוססת על בינה מלאכותית, והשגת צמיחה חזקה. כתוצאה מכך, שווי השוק של החברה הכפיל את עצמו מיום רישומה כחברה ציבורית והוא עומד כיום על כארבעה מיליארד דולר.
הוגאן הצטרף לסלברייט כיו"ר פעיל באוגוסט אשתקד, ועבד בצמוד עם כרמיל וצוות ההנהלה כדי לסייע בקידום האסטרטגיה של החברה ומימושה. הוגאן הוא מנהל בכיר, עם ניסיון מוכח, של יותר מ-40 שנה, בעולמות התוכנה והטכנולוגיה בכלל. ניסיונו כולל יותר מעשור כמנכ"ל בחברות תוכנה פרטיות וציבוריות, ובעל משרות ניהול בכירות בחברות סטארט-אפ בשלב מאוחר, כמו גם בחברות ציבוריות עם שווי גבוה.
"מסע מדהים"
לדברי כרמיל, "הובלת סלברייט כמנכ"ל ב-19 השנים האחרונות הייתה מסע מדהים. הצלחת החברה לא הייתה אפשרית ללא תמיכת הלקוחות, השותפים והמשקיעים שלנו, והתרומה העצומה של עובדינו. לסלברייט מחכה עתיד מזהיר, וזהו העיתוי המתאים למנכ"ל חדש, שימשיך לקדם את המשימה של החברה ויוביל אותה לשלב הבא. לחברה צוות הנהלה חזק, מפת דרכים טכנולוגית ברורה ותוכנית אסטרטגית מהודקת. אני מאמין בכיוון האסטרטגי שלה וביכולתה למנף את ההזדמנויות המצפות לה".
הוגאן אמר כי "כרמיל הוא מנכ"ל נדיר, שהוביל את סלברייט מימיה כסטארט-אפ קטן, דרך ביצוע שינוי במיקוד השוק שלה ושינויים משמעותיים במוצר ובמודל העסקי, ועד להנפקתה בנאסד"ק. הוא הוביל את החברה בשלבים רבים של צמיחה. סלברייט ממוצבת היטב לשמירה על המומנטום העסקי שלה".
לצד ההודעה על פרישת המנכ"ל, סלברייט פרסמה את התוצאות העסקיות שלה לרבעון השלישי. היא השיגה במהלכו צמיחה של 27% בהכנסות ל-106.9 מיליון דולר, ולעומת זאת הפסד נקי של 207.1 מיליון והפסד נקי למניה של 99 סנט. גם ההכנסות החוזרות השנתיות שלה גדלו בשיעור ניכר – של 26%, ל-370.8 מיליון דולר. החברה חוזה כי ההכנסות שלה ברבעון הרביעי של השנה יעלו בעד 17% לעד 109 מיליון דולר, ובשנה כולה הן יציגו גידול של עד 27% לעד 400 מיליון.
תגובות
(0)