"שרשרת האספקה היא כאב ראש בכל מגזר תעשייתי"
"רק תוכנה בשילוב AI תספק לכך ותביא להפחתת עלויות, למיטוב תהליכי ולשיפור חוויות הצרכן, עם TTM מהיר יותר", כך אמר פרדריקו מרגואטי, מנהל מכירות אזור מרכז אירופה בדאסו סיסטמס
"כדי לשרוד ולהצליח בנוף העסקי של ימינו, ואף לשמור על יתרון תחרותי, ארגונים יצרניים חייבים לייעל את הפעילות שלהם מקצה לקצה. המשמעות היא התמודדות עם כל חוסר היעילות ברמת שרשרת האספקה, המהווה כאב ראש לכל ארגון בכל מגזר תעשייתי. רק תוכנה בשילוב AI תספק מענה לכאב הראש שבשרשרת האספקה ותביא להפחתת עלויות, למיטוב תהליכי ולשיפור חוויות הצרכן, עם הגעה מהירה יותר לשוק", כך אמר פרדריקו מרגואטי, מנהל מכירות אזור מרכז אירופה בדאסו סיסטמס.
מרגואטי שוחח עם עיתונאים היום (ב'). לדבריו, "נקודת הכאב הגדולה ביותר במהלך הליך התכנון, הפיתוח, הייצור וההפצה של מוצר היא שרשרת האספקה, שמביאה לגידול בעלויות ולעיכובים באספקת המוצר. ניתן להשיג קיצוץ עלויות ומיטוב של יעילות שרשרת האספקה באמצעות בינה מלאכותית. תכנון, ייעול ומיטוב של תהליכים בשרשרת האספקה חיוניים להצלחתו העסקית של הארגון היצרני, כדי לעמוד בדרישות המתפתחות בלא הרף של הלקוחות".
למה בינה מלאכותית?
"ה-AI מאפשרת, מאחורי הקלעים, להביא לשיפור של תהליכי תכנון וחוויות מוצרים. עם הדמיה המבוססת על תפיסת התאומים הדיגיטליים ניתן לבצע משימות תכנון במהירות ובצורה חכמה, כטכנולוגיה בסיסית ולא כמוצר בפני עצמו. נוצרה מציאות החדשה, שבה העיצוב לא רק משפיע על המוצרים וחוויות השימוש בהם, אלא גם על יצירתם של עולמות וירטואליים חדשים, שמשלבים עיצוב, הדמיה ו-AI באופן שמאפשר מהפכה בתחום חוויות המשתמש", אמר.
"אנחנו", ציין מרגואטי, "מספקים לארגונים יכולת תכנון ומיטוב עבור תהליכים עסקיים מורכבים בתפעול שרשרת האספקה, הלוגיסטיקה וכוח העבודה. אנחנו מספקים תמיכה בכל הרמות ולרוחב הארגון – החל מתכנון אסטרטגי ועד לתזמון הייצור, לטובת יעילות שרשרת האספקה של הדור הבא, עמידה בציפיות הלקוחות, מתן מענה 'ירוק' לעולם הקיימות וכל זאת מבלי לחרוג ממסגרת התקציב. בדרך זו אנחנו מעצימים ארגונים, תוך ייעול פעילותם, שיפור שביעות רצון הלקוחות ומקסום הרווחיות".
"הנתונים הם אחד המניעים העיקריים של תכנון מוצלח של שרשרת האספקה", הסביר. "הנתונים מספקים את התובנות החיוניות לקבלת החלטות מושכלות. עם התפשטות המגמה של טרנספורמציה דיגיטלית, לארגונים יש גישה לשפע של נתונים, שניתן למנף אותם כדי לקבל החלטות טובות יותר. אנחנו מסייעים ללקוחות לרתום את כוחם של הנתונים כדי לספק תובנות מעשיות ותמיכה בהחלטות, לקבל ניתוחים מתקדמים, לצמצם שיבושים בשרשרת האספקה ולהתמודד טוב יותר עם אירועים בלתי צפויים".
"עם שינוע הנתונים בזמן אמת", הוסיף מרגואטי, "אנחנו מסייעים לארגונים להאיץ את החדשנות, ולהבטיח המשכיות עסקית וחוסן – לאורך כל הפעילויות בשרשרת האספקה. כך, אנחנו מספקים פתרון מבוסס תוכנה, שמעניק לעסקים יתרון תחרותי ומסייע להם לעמוד בציפיות הלקוחות. באמצעות ניתוח מתקדם ואלגוריתמים של למידת מכונה, התוכנה שלנו מסייעת לעסקים לזהות דפוסים, לחזות ביקושים ולבצע תחזיות מדויקות, תוך גמישות ויכולת להגיב לאירועים בלתי צפויים. בשילוב נתונים בזמן אמת ממקורות שונים, כגון מכירות, מלאי ומגמות שוק, ניתן לצפות את צרכי הלקוחות, לייעל את ניהול המלאי ולהבטיח שלספקים יש את המוצרים הנכונים במקום הנכון ובזמן הנכון".
לסיום הוא אמר כי "המורכבות הגוברת, חוסר הוודאות והתהליכים השונים יוצרים לחץ על שרשראות האספקה ומקשים עליהן לתפקד ביעילות. ארגונים יכולים להפיק תועלת ממיטוב שרשרת האספקה, וכך להביא לשיפור של היעילות ולהפחתת העלות של תהליכי שרשרת האספקה שלהם".
תגובות
(0)