אפליקציית ת'רדס של מטא משיקה פיד מותאם אישית

על רקע הנטישה של X והנהירה ההמונית לבלוסקיי – גם ת'רדס זוכה למשתמשים חדשים, ומיישרת קו מול המתחרה עם תכונה חדשה 

מוסיפה תכונה של פיד מותאם אישית. ת'רדס.

על רקע הנהירה ההמונית לבלוסקיי, גם ת'רדס של מטא זוכה למשתמשים חדשים שנוטשים את X – הרשת החברתית של אילון מאסק, ומיישרת קו מול המתחרה. החברה השיקה תכונה חדשה של פיד מותאם אישית, כדי לתת למשתמשים את היכולת לבנות את הפידים שלהם סביב האנשים והנושאים שהם הכי מעוניינים בהם.

התכונה הפכה לזמינה ברחבי העולם ביום ג' האחרון, ימים ספורים לאחר שמארק צוקרברג, מנכ"ל מטא, הודיע בשבוע שעבר ש-ת'רדס בוחנת את התכונה החדשה, והיא מאפשרת למשתמשים לחפש נושא או פרופיל כדי לצבור את הפידים שלהם, המותאמים אישית. משתמשים יכולים כעת לעבור בין פידים שונים לפי בחירה –  "בשבילך", "הבא" ופידים אישיים – על ידי החלקה למטה במסך הבית.

רבים רואים בהשקת התכונה החדש כמאמץ של ת'רדס ליישר קו מול פלטפורמת המיקרובלוגינג בלוסקיי, המאפשרת למשתמשים לבנות רשימות ופידים משלהם ולהגדיר העדפות משלהם לפיקוח על התוכן.

בלוסקיי חוותה החודש עלייה במספר המשתמשים, כאשר אישים וחברות בולטים מודיעים על עזיבתם את רשת המדיה החברתית X שבבעלות אילון מאסק בעקבות זכיית דונאלד טראמפ בבחירות לנשיאות.

מנכ"ל בלוסקיי, ג'יי גראבר, אמר, כי כמעט מיליון משתמשים הצטרפו לרשת מדי יום בשבוע האחרון. הפלטפורמה צברה עד כה יותר מ-20.7 מיליון משתמשים, על פי נתונים סטטיסטיים שסופקו על ידי בלוסקיי.

אמנם בלוסקיי צוברת תאוצה, אך עדיין יש לה דרך ארוכה לעשות עד שתגיע לרמות השימוש של מתחרותיה, כולל ת'רדס, אשר מונה יותר מ-275 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, על פי מטא.

דובר ת'רדס אישר, כי החודש (נובמבר) נרשמו יותר מ-15 מיליון משתמשים לפלטפורמה, עם כ-1 מיליון נרשמים מדי יום בשלושת החודשים האחרונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים