"החדשנות הולכת יד ביד עם הבינה המלאכותית"
"בתקופה מורכבת זו, יש לנו את ההזדמנות והאחריות להנגיש טכנולוגיות חדשניות מאובטחות, בדגש על AI, שישפרו את החיים של אנשים וחברות", אמרה מגי שורק ממיקרוסופט ישראל
"דרג המנהלים בארגונים מוצא את עצמו ניצב בימים אלה מול שלל אתגרים: הצורך בהתייעלות בכלל ובהתייעלות תפעולית בפרט, הרצון לנצל את המשאבים בצורה יעילה יותר והדרישה לאמץ חדשנות, כדי להשיא ערכים עסקיים מוספים. מקבלי ההחלטות בארגונים נמצאים בנקודה מעניינת: מהצד האחד, עליהם לממש התייעלות משמעותית, ומהצד השני – לאמץ את הטכנולוגיות החדשות. המענה לכלל האתגרים הללו הוא חדשנות. זו הולכת שלובת זרוע עם ה-AI, ובתוכה עם ה-GenAI", כך אמרה מגי שורק, סמנכ"לית שותפים עסקיים במיקרוסופט ישראל.
שורק דיברה הבוקר (ב') בכנס הלקוחות השנתי Top 100, שקיימה בזק בינלאומי. הכנס נערך אתמול והיום במלון דן קיסריה, בהפקת אנשים ומחשבים, ומשתתפים בו 100 מנהלים בכירים ומקבלי החלטות בשוק ה-IT.
היא ציינה כי "מצב השוק בארץ מורכב, ובמובנים מסוימים הוא מורכב יותר מאשר בעולם כולו. אני רואה בכך הזדמנות משמעותית לקידום פתרונות באמצעות AI".
"ה-AI מביאה לשיפור משמעותי באפקטיביות של ההון האנושי"
"הטמעת כלי AI בארגונים מביאה לשיפור משמעותי באפקטיביות המשאבים בארגון, ובראשם המשאב האנושי, שהוא המשאב היקר ביותר", הסבירה שורק. "היא מניבה תועלת, כי היא מייתרת את הצורך של העובדים לבצע פעולות שגרתיות וחזרתיות בעולמות הלוגיסטיקה, המכירות, התפעול, המנהלה, הכספים ועוד. בשל היכולת למכן את אותן פעולות, ניתן להפנות את המשאבים המתפנים של העובדים לטובת עיסוק בנושאים הדורשים יצירתיות, יכולות, ניסיון וידע – ברמות גבוהות יותר".
היא אמרה ש-"אנחנו, במיקרוסופט, חותרים באופן מתמיד להביא את הטכנולוגיות החדשניות ביותר ולהנגיש אותן ללקוחות הקצה, ובכללן הקופיילוט (Copilot) ושירותי פרודוקטיביות ואבטחת מידע. זה נעשה יחד עם שירותי הערך המוסף של בזק בינלאומי, על מנת לסייע ולקדם את לקוחות הקצה בעולמות הטרנספורמציה הדיגיטלית, הענן וה-AI".
"הקופיילוט של מיקרוסופט", ציינה, "הוא תוכנת GenAI המשולבת בתוכנות השונות של החברה. תוכנה זו נועדה לשפר את הפרודוקטיביות של המשתמשים בביצוע משימות שונות. היא מבוססת על מודל שפה גדול (LLM), ומשתמשת במודל פרומתאוס, שבנוי על מודל השפה GPT-4 של OpenAI". שורק הוסיפה כי "קופיילוט משולב בפלטפורמת המוצרים של מיקרוסופט. בזק בינלאומי מפתחת התמחות מתקדמת בכלי, לטובת שיפור העבודה וההתייעלות עבור לקוחותיה".
היא סיכמה באומרה כי "יחד עם בזק בינלאומי, אנחנו מביאים ערך ללקוחות בשלוש מגמות על שעימן ארגונים מתמודדים: הגנת סייבר, הגירה לענן ובינה מלאכותית. מדובר בשותפות בת יותר מ-12 שנים, והיא תעמיק ותימשך".
תגובות
(0)