מנכ"ל קראודסטרייק: "לחברה היה הרבעון הטוב ביותר אי פעם"

"ארגונים גדולים לא עברו לספקיות אבטחת מידע אחרות בעקבות התקרית שחווינו", אמר ג'ורג' קורץ בשיחת משקיעים ● למרות כשל המערכות הקולוסלי - ההכנסות הרבעוניות של קראודסטרייק חצו, בראשונה, את רף מיליארד הדולר

ג'ורג' קורץ, מנכ''ל קראודסטרייק.

"לחברה היה את הרבעון הכספי הטוב ביותר אי פעם, במונחים של הכנסות כוללות. הלקוחות מבינים שיש לנו את הטכנולוגיה הטובה ביותר בתעשייה. לקוחות ארגוניים גדולים לא עברו לספקיות אבטחת מידע והגנת סייבר אחרות בעקבות התקרית שחווינו", כך אמר ג'ורג' קורץ, מנכ"ל קראודסטרייק (CrowdStrike).

קורץ אמר את הדברים הללו במהלך השיחה הרבעונית של החברה עם אנליסטים שלשום (ג').

לפי קורץ, החברה חוותה ברבעון האמור "שיעור שימור לקוחות כמעט מושלם. זו עדות לכך שהלקוחות הארגוניים ממשיכים לסמוך עלינו ועל היכולת שלנו לעצור מתקפות ופריצות בסייבר".

ענקית הגנת הסייבר דיווחה כי סך ההכנסות הרבעוניות שלה חצה, בראשונה, את רף מיליארד הדולר במהלך הרבעון השלישי של שנת הכספים 2025, שהסתיים ב-31 באוקטובר.

"אני מעודד מהשיחות שאני מנהל עם הלקוחות הגדולים ביותר שלנו", אמר קורץ. "השיחות משקפות את העובדה שהם מבינים שיש לנו את הטכנולוגיה הטובה ביותר בתעשייה, ויש לנו את היכולת לעצור פריצות ולהוזיל את עלויות התפעול הכוללות לאבטחה שלהם, בשל שימוש בפלטפורמה (ולא שימוש באוסף רכיבי אבטחה שונים – י"ה) שלנו".

קורץ ציין בדבריו את ריבוע הקסם של גרטנר ואמר כי "בדו"ח האחרון של חברת המחקר, בתחום פלטפורמות הגנה על נקודות קצה, השגנו את הדירוג הגבוה ביותר – גם לאחר ההשבתה".

התקרית ביולי השנה, שאירעה בשל עדכון תוכנה פגום בפלטפורמת ההגנה של החברה, פאלקון (Falcon), הביאה להשבתת 8.5 מיליון מכשירים מבוססי חלונות של מיקרוסופט (Microsoft) וגרמה לשיבושים בקרב ארגונים רבים ממגזרי תעשייה מגוונים.

"קראודסטרייק הוכיחה את החוסן והאמון שבנתה עם הלקוחות"

לפי הדו"ח הכספי, במהלך הרבעון האחרון, קראודסטרייק חוותה שיעור שימור (לקוחות) ברוטו – משמע, אחוז ההכנסות החוזרות השנתיות (ARR) שנשמר מהתקופה המקבילה בשנה הקודמת – של יותר מ-97%. החברה גם עקפה את ציפיות האנליסטים בוול סטריט לרבעון, עם הכנסות שטיפסו ב-29%, ל-1.01 מיליארד דולר. ההערכה הרווחת בקרב רוב האנליסטים עמדה על הכנסות של 983 מיליון דולר.

"בסופו של דבר", סיכם קורץ, "גילינו בחברה כי אפילו בעקבות ההשבתה – התגובה וההתאוששות שלנו, שנעשו בסיוע שותפים, חיזקו את האמון של הלקוחות בנו והעניקו השראה להשקעות מוגברות במוצרים".

גם האנליסטים ציינו כמה סימנים מעודדים לגבי עתידה של ענקית אבטחת הסייבר.

"הצמיחה היא תוצאה בריאה", כתב אתמול (ד') ג'ונתן הו, אנליסט מחקר בוויליאם בלייר. "כיוון שהחברה פעלה היטב: היא עירבה את הלקוחות ונטלה אחריות על ההשבתה האחרונה". לדברי הו, "החברה לא רואה נטישות של לקוחות, ובנוסף, יש לה שיעורי זכייה חזקים בעסקאות חדשות. סך הכל, אנו רואים את תוצאות הרבעון הנוכחי כחיוביות מאוד, בהתחשב ברוחות הנגדיות שאיתן התמודדה החברה. למרות שעדיין קיימת אי ודאות ברבעון הרביעי שלה, קראודסטרייק הוכיחה את החוסן והאמון שבנתה עם הלקוחות".

"הצמיחה המשמעותית של החברה וסך ההכנסות במהלך רבעון מאתגר במיוחד, מייצגים תוצאות יציבות", כתב שאול אייל, מנכ"ל ואנליסט בכיר ב-TD Cowen. "בסופו של דבר, אנחנו מאמינים ש-קראודסטרייק נמצאת בדרך להתאושש מהתקרית של ה-19 ביולי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים