מבינים בבינה עסקית
פרק א'
שרון הר עוז, מנהלת תחום פתרונות אנליטיים במיה מחשבים, נציגת סאס (SAS) בישראל, אמרה, כי אמזון (Amazon), אחת הלקוחות הגדולים של סאס, "לא מכניסה לאתר שלה פרט או נתון כלשהו אלא אם הוא מביא ומוסיף ערך ללקוח ומשם לחברה. הכול נמדד ומקבל תחזית". לכן, ציינה הרעוז, "הרכיב האנליטי חייב להיות מוטמע בכלי ה-BI ומשולב עם יישומים ארגוניים אחרים"
מאות מקצועני BI הגיעו למרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה לכנס BI-Boom, ושמעו את כל החידושים החמים בנושא בינה עסקית. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעה גם דיילי ציפי, שרשמה והתרשמה, צפתה ונצפתה, והרי הדיווח לפניכם.
המשך יבוא
תגובות
(0)