PrettyDamnQuick גייסה 25 מיליון דולר
הכספים ישמשו את החברה לצורך פיתוח טכנולוגיית הפרסונליזציה, שהופכת כל צ'קאאוט ומשלוח למנוע צמיחה למותגי איקומרס ● הסבב האחרון מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-38 מיליון דולר
חברת הסטארט-אפ PrettyDamnQuick השלימה גיוס בסך 25 מיליון דולר בסיבוב מסדרה A. הסיבוב הובל על ידי קרן Peakspan Capital, בהשתתפות Moneta ו-TLV Partners, אשר הובילה את סבב הסיד שנערך בשנת 2022.
סבב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-38 מיליון דולר.
החברה עוסקת בפיתוח טכנולוגיות אשר משפרות את יעילותם של אתרי איקומרס באמצעות פלטפורמה בשם PDQ, שמאפשרת לעסקים בסדר גודל בינוני עם פעילות מכירות אונליין (D2C) לבצע אופטימיזציה של תהליך הרכישה באתר – דרך הגדלת אחוזי ההמרה וייעול המשלוחים – ובכך לשפר את חווית הלקוח והיכולת להתחרות בענקיות האיקורמס.
בעזרת הטכנולוגיה של PDQ, כל לקוח יכול לחוות את הצ'קאאוט המתאים ביותר עבורו, גורם שמעלה את אחוזי ההמרה והגדלת שווי העגלה, תוך שימוש במידע לוגיסטי לחישוב זמני שילוח מדויקים בעזרת חיבור לחברות וספקי המשלוח השונים.
הפלטפורמה משלבת יכולות חדשניות מבוססות ביג דאטה לצורך יצירת חווייה פרסונלית, יחד עם פתרון A/B Testing רחב, המאפשר למדוד את הביצועים של כל תהליך ייעול בנפרד. היכולת לאפשר למותגי אונליין לפלח ולייעל כל צ'קאאוט לפי נתוני התנהגות פרטניים של כל לקוח, בשילוב עם אפשרויות משלוח מותאמות על פי זיהוי מיקום, עגלה, שעה, יום, וכל מידע היסטורי אודות הלקוח או לקוחות דומים, הייתה שמורה עד היום למותגי ענק כמו אמזון, נייק ודומיהם. כעת, PDQ מנגישה את החוויה גם למותגי אונליין בינוניים, המוכרים בפלטפורמות כמו Shopify, WooCommerce, Salesforce Commerce, Adobe Commerce, BigCommerce, CommerceTools ועוד. בעזרת ניתוח דאטה ומודלים מבוססי למידת מכונה (ML) ו-AI כל צ'קאאוט מותאם אישית ברמת הצעות הערך השונות המוצגות בו, ועד לשלב בחירת שיטת המשלוח הנכונה ביותר עבור הלקוח ובית העסק, כאשר הכל מחושב בזמן אמת ובאופן מדויק ומדיד, כך שהרווחיות לכל הזמנה תגדל, תוך עמידה בציפיות של הצרכנים ההולכות והמתפתחות.
לאפשר לעסקים בינוניים להתחרות בגדולים בשוק האיקומרס
החברה הוקמה בשנת 2021 על ידי אבי מוסקוביץ', המשמש כמנכ"ל, ולירן ארז, ה-CXO – Chief Experience Officer, שמוביל את קשרי הלקוחות ואסטרטגיית המוצר.
מוסקוביץ' וארז נחשפו באופן אישי בתפקידיהם הקודמים לאתגרים של אתרי איקומרס צומחים, והחליטו לפתח פתרון טכנולוגי שיביא לשינוי בענף ויאפשר לעסקים בינוניים להתחרות בשחקנים הגדולים, תוך הגדלת רווחיות.
החברה מעסיקה כיום מעל ל-30 עובדים, רובם במטה ובמרכז הפיתוח בישראל והשאר בארה"ב וברחבי העולם. כספי ההשקעה ישמשו להרחבת הפריסה בשוק, להאצת פיתוח מערכת האופטימיזציה והפרסונליזציה לצ'קאאוט והמשלוחים על ידי גיוס עובדים בתחומי הפיתוח, המוצר, הדאטה וניהול הלקוחות.
אבי מוסקוביץ', מייסד שותף ומנכ"ל PDQ: "הקמנו את החברה במטרה למנף את הדאטה שנאסף בכל אינטרקציה של הלקוחות עם אתר המכירה כדי לייעל את חוויית הקנייה והמשלוח. מאז, הענקנו למאות חברות בתחום המסחר האלקטרוני בארה"ב, ישראל ובשאר העולם את האפשרות להגדיל את אחוזי ההמרה והרווחיות שלהם משלב הצ'קאאוט ועד הדלת של הלקוח, ובו זמנית להגביר את ערך המותג בעיני הלקוחות. היקף המכירות השנתי שמיועל על ידי הפלטפורמה שלנו מגיע כיום ל-4 מיליארד דולר, וזו רק ההתחלה. כספי ההשקעה יסייעו לנו להרחיב משמעותית את ההשפעה הגלובלית שלנו ולהאיץ את החדשנות שלנו".
תגובות
(0)