"הטכנולוגיה וה-AI ישנו את האופן שבו ארגונים פועלים בכל התחומים"

סילביה דה פולי, מנהלת הערוצים ב-זום אירופה, מעריכה, כי הטכנולוגיה וה-AI יהיו בעלות תפקיד מכריע באבולוציה של ארגונים - מתחום משאבי האנוש, דרך חוויית הלקוח, כלים טכנולוגיים חדשים והסביבה העסקית

סילביה דה פולי, מנהלת הערוצים ב-זום אירופה.

 "הטכנולוגיה וה-AI ימשיכו לשנות את הנוף העסקי במהלך 2025 ויעזרו לחברות להישאר צעד אחד קדימה בסביבה התחרותית", אומרת סילביה דה פולי,  מנהלת הערוצים ב-זום (Zoom) אירופה. להערכתה, את השינויים ניתן יהיה לראות לכל אורך הקו, מתחום משאבי האנוש, דרך חוויית הלקוח, כלים טכנולוגיים חדשים והסביבה העסקית.

כך, לדוגמה, בתחום ה-HR, כלי AI יאפשרו לעובדים לנהל את העבודה שלהם, להתאים אישית תהליכים ולהתמקד במשימות עדיפות מצב שיעלה את המעורבות והפרודוקטיביות. ״כלי שיתוף פעולה המופעלים על ידי בינה מלאכותית יאפשרו סביבות עבודה שוויוניות וגמישות יותר, שבהן העובדים יכולים לבחור איך ואיפה הם עובדים״.

דה פולי מעריכה, כי בתחום שירות הלקוחות, התקדמות בעיבוד שפה טבעית (NLP) תאפשר לסוכנים וירטואליים להבין טוב יותר את הרגשות והצרכים של המשתמשים, ולהציע אינטראקציות אמפתיות יותר מבלי לאבד את היעילות של האוטומציה. "חברות ישקיעו בטכנולוגיית AI קולית, שתאפשר תגובות מהירות ומותאמות אישית שיקדמו שיפור משמעותי בשביעות רצון הלקוחות. כלי ניתוח חדשים יצפו התנהגויות וצורכי ​​לקוחות,ומהלך זה יוביל לניטור בזמן אמת של שיחות, ובכלל – בינה מלאכותית תחבר בין צוותים בתוך ומחוץ מרכזי שירות הלקוחות, תבצע אוטומציה של משימות ותציע תגובות זריזות ומותאמות יותר. גישה שיתופית זו תהיה המפתח לעבודה בשנת 2025".

עוד צופה דה פולי, כי  דור חדש של ממשקים ישלב בינה מלאכותית לשיחה עם אלמנטים ויזואליים, וייצור כלים אינטואיטיביים יותר, המותאמים לצורכי המשתמש, שיחזקו את האינטראקציות האנושיות. ״מעבר לכך, יותר פלטפורמות יתחילו לשלב מודלים מרובים של שפות, ויציעו פתרונות מותאמים אישית ושיתופיים יותר. מעבר לאוטומציה, סוכני בינה מלאכותית יספקו מידע מפתח בזמן אמת, ויסייעו לתעדף פעולות קריטיות ולייעל תהליכים עסקיים".

דה פולי מביעה אופטימיות בהקשר לצפוי ב-2025 ואומרת, כי "הדור הבא של העובדים, שרגילים להשתמש בכלי בינה מלאכותית, ידרשו מחברות לאמץ את הטכנולוגיות הללו במלואן. במקביל, מנהלים יצטרכו לפתח מיומנויות אנושיות, כמו אמפתיה ויצירתיות, כדי להשלים אותן…"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים