יבמ השיקה קו מוצרי אחסון מבוסס סטורוויז שאותה רכשה

המערכות החדשות משלבות טכנולוגיות ממשפחות XIV ו- ProtecTIER, שנרכשו בישראל, במוצרי אחסון אחרים ● על פי הענק הכחול, המערכות מבטיחות אופטימיזציה של עומסי עבודה ביישומים דוגמת עיבוד תנועות מקוונות וניתוח אנליטי בזמן אמת

יבמ (IBM) השיקה קו חדש של מערכות אחסון המבוססות על מוצריה של החברה הישראלית סטורוויז (Storwize), שאותה רכשה ביולי השנה תמורת 140 מיליון דולרים. לדברי הענק הכחול, המערכות החדשות מבטיחות אופטימיזציה של עומסי עבודה ביישומים דוגמת עיבוד תנועות מקוונות וניתוח אנליטי בזמן אמת.

הטכנולוגיות שעליהן מבוססות המערכות הן ממשפחות XIV ו-ProtecTIER, ומפותחות במרכזי הפיתוח של יבמ בישראל. טכנולוגיות אלה ממלאות תפקיד מרכזי בכמה מהמערכות החדשות.

מיבמ נמסר, כי מערכות האחסון החדשות, שכוללות טכנולוגיות שעד כה היו שמורות למערכות אחסון גדולות ויקרות, מתאימות במיוחד לארגונים קטנים ובינוניים.

בין המוצרים החדשים ניתן למצוא את מערכת הדיסקים לשוק הביניים Storwize V7000, המאפשרת, לדברי החברה, ניהול יעיל וחסכוני של כמויות גדולות של נתונים הזורמות אל תוך המסגרת הארגונית. ניהול זה נעשה במתכונת התומכת בעיבוד נפחים גדולים של תנועות עסקיות, המאפיינים סביבת ווב, ומכשירי קצה ניידים ומשובצי מחשב.

מערכת Storwize V7000 מפשטת את משימות התפעול, החל בהקמה ועד לניהול השוטף של סביבת האחסון. היא מצמצמת את נפח ארוניות המסד הנדרש לאחסון ומותירה מקום לצמיחה עתידית באותה סביבת תשתית. כמו כן, משלבת המערכת סביבת תוכנה להבטחת יעילות האחסון, המשחררת את הלקוח מהצורך לרכוש בנפרד מוצרי תוכנת ניהול שונים.

מערכות האחסון החדשות של יבמ כוללות טכנולוגיות החוסכות את הצורך בשכפול חוזר ונשנה של נתונים, תומכות בהגדלה גמישה של נפחי אחסון, במיוחד בנפחים המוקצים למידע בלתי מובנה דוגמת וידיאו ותמונות ומסוגלות להתמודד עם עומסי עבודה בביצועים גבוהים המאפיינים מיחשוב ענן. הכלים החדשים מאפשרים ארגון יעיל של הנתונים, ומיקום המידע הקריטי ביותר על גבי מערכות אחסון דינמיות ומהירות, המבטיחות את זמינותו ליישומים דוגמת מחשוב אנליטי ועיבוד תנועות מקוונות ממכשירי קצה ניידים.

יבמ חשפה גם שורת מוצרי אחסון נוספים, ובהם מערכות DS8800, המציעות שיפור של עד 40% בהשוואה לקודמותיהן, מדגמי DS8700.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים