One1 רוכשת את הראל טכנולוגיות מידע תמורת 12 מיליון שקלים

הרכישה תבוצע באמצעות החברה הבת שלה, One1 שילוב מערכות ● בעקבות הרכישה, המחזור המאוחד השנתי של One1 צפוי לעמוד על כמיליארד שקלים, ומספר העובדים שלה - על כ-2,500 ● עדי אייל מנכ"ל One1, אמר, כי " הנוכחות המרשימה של הראל במגזרים הציבורי-ממשלתי והפיננסי הינה נכס יקר לכל חברת IT, ובוודאי לנו"

One1 הודיעה הבוקר (א') על רכישת מלוא הבעלות בחברת הראל טכנולוגיות מידע. הרכישה תבוצע באמצעות החברה הבת שלה, One1 שילוב מערכות, תמורת 12 מיליון שקלים, בתוספת ההון העצמי של הראל. בעקבות הרכישה, One1 צופה, כי המחזור המאוחד השנתי שלה יעמוד על כמיליארד שקלים, וכי היא תגדיל את מסםר העובדים שלה לכ-2,500.

הראל טכנולוגיות מידע הוקמה ב-1989, ועוסקת במוצרים ושירותים לתשתיות מיחשוב, בעיקר למגזר הממשלתי-ציבורי ולמגזר הפיננסי. מחזור העסקים המאוחד שלה עומד על יותר מ-300 מיליון שקלים, והיא מעסיקה כ-300 עובדים – בהראל עצמה ובחברות הבנות שלה. הראל מתמחה במכירה והטמעה של מערכות מיחשוב מורכבות, כגון: שרתים ארגוניים, מערכות איחסון וגיבוי ופרויקטים בתחום הוירטואליזציה והתאוששות מאסון. כמו כן, היא מספקת שירותי תמיכה מקצועיים ומעמידה יועצי מיחשוב לרשות הלקוחות במיקור-חוץ. הראל אף עוסקת, בעיקר באמצעות החברות הבנות שלה – 2BSecure וטראסטנט – בתחום אבטחת המידע. חברות אלה מבצעות פרויקטים, מייעצות ללקוחות ועוסקות אף בשיווק ובהטמעה של מוצרי תוכנה בתחום זה, והמחזור המצרפי המוערך שלהן עומד על כ-70 מיליון שקלים. כחלק מהרכישה, תקבל One1 שליטה גם על חברות הבנות של הראל.

מנהלי הראל, שמי אלדור ודני מועלם, יצטרפו לחברה הממוזגת וימשיכו לשאת בתפקידי ניהול בכירים.

עדי אייל, מנכ"ל One1, אמר, כי "שאיפותיה של החברה להוביל את שוק ה-IT מתממשות, ורכישת הראל מהווה קפיצת מדרגה לפעילותנו העסקית. הנוכחות המרשימה של הראל במגזרים הציבורי-ממשלתי והפיננסי הינה נכס יקר לכל חברת IT, ובוודאי ל-One1".

שמי אלדור, יושב ראש הראל, הוסיף, כי מיזוג שתי החברות יפתח חלון הזדמנות ליצירת קשת רחבה של פתרונות איכותיים בסביבה עסקית תחרותית. לדבריו, לחברה המשותפת ערכים מוספים משלימים שיאפשרו לספק מענה של one stop shop ללקוחותיה.

רכישת הראל מצטרפת לרכישות נוספות שביצעה One1 בתקופה האחרונה. ביוני האחרון היא רכשה את השליטה בכלנית כרמון שירותי תוכנה, העוסקת באספקת שירותים מנוהלים בסביבת IT. החברה אף  התרחבה למגזר הביטחוני, לאחר שרכשה את ארכיסופט, המתמחה באפיון ופיתוח מערכות מבצעיות-ביטחוניות.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דני

    נו יש חדש במיזוג עדיין לא רואים שום דבר!!!! עדיין הראל בתל אביב ! עדי היקר סגור את המקום ותעביר אותם במהירות לראש העין בסוף איפה הרווח?

אירועים קרובים