הסטארט-אפ הישראלי קוטנדו יגייס שבעה מיליון דולרים מהקרנות סקויה ובנצ'מרק
הגיוס הנוכחי מצטרף למימון שניתן על ידי סקויה בינואר 2008 ● הכסף שגויס יופנה להרחבת הפעילות השיווקית של החברה בארצות הברית ובאירופה, ולהאצת הפיתוח של מוצרים חדשים
קוטנדו, חברת סטארט-אפ ישראלית המפתחת פתרונות תוכנה בתחום הפצת תכנים על גבי רשת האינטרנט, הודיעה היום (ד') על השלמת סבב גיוס כספים שני, בהיקף של שבעה מיליון דולרים. הגיוס בוצע מהקרנות סקויה ובנצ'מרק, והוא מצטרף למימון הראשוני שניתן לחברה על ידי סקויה בינואר 2008. הכסף שגויס יופנה להרחבת הפעילות השיווקית של קוטנדו בארצות הברית ובאירופה, ולהאצת הפיתוח של מוצרים חדשים.
במקביל, הכריז רוני זהבי, מנכ"ל החברה, על צירופו של ארד נווה, שותף כללי בבנצ'מרק, לחבר המנהלים של קוטנדו. חברי ההנהלה האחרים הם רנדי דיצלר וחיים סדגר, שותפים בסקויה, וכן זהבי עצמו.
מייקל מוריץ, שותף כללי בסקויה: "בין התחומים הטכנולוגיים שנזנחו במשך זמן רב נכלל תחום הפצת התוכן. מזה זמן מה לא נבחן הנושא מחדש כלל, בעוד שבמהלך תקופה זו, כמות התוכן באינטרנט הכפילה את עצמה. הקצב הזה היה מעורר קנאה אפילו אצל שפנים. קוטנדו מציעה דרך מוצא לספקי תוכן הלכודים בסבך של פתרונות מיושנים".
תגובות
(0)