סלסולי הסלולר

פרק ב'

מאות מקצוענים בתחום הסלולר בארגונים הגיעו ביום חמישי האחרון למרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה. את כנס סלולר 2010 הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשביםדיילי ציפי רשמה והתרשמה, צפתה ונצפתה והרי הדיווח לפניכם.

מימין, דדי קמרמן, נטווייז, שחברתו ביצעה את הפיתוח ליישום הסלולר הארגוני עבור חברת הביטוח מגדל, עם רן שלום, מנמ"ר עיריית פתח תקווה

ערן טופלברג, CTO בנק הפועלים, תיאר את פעילות הבנק בעולם הסלולר. הוא ציין, כי זו החלה באוגוסט 2007, כשבשנתיים הראשונות היה היקפה מועט. כיום, אמר, "יש לנו כבר 50 אלף לקוחות בסלולר, רובם צעירים. מהיום שהשקנו את יישום הבנק ל-iPhone חלה עלייה של 40% בצריכה של יותר מידע. זה לא בא על חשבון האינטרנט, אלא בנוסף"

ג'ון רודז'ינסקי, מנכ"ל משותף ב-One1Mobile, תיאר פיתוח חדש של החברה, המאפשר לארגונים לבצע כמעט את כל משימות הדיווח בארגון בעזרת הטלפון הסלולרי. כך, אמר, תוך דקות ספורות ניתן להוציא את העובדים לשטח לטובת משימות קבועות ומזדמנות

דן ליכטנפלד, מנכ"ל Ideomobile, הציג פלטפורמה פרי פיתוח של החברה, שלדבריו, "בסביבה אחת מייצרת חוויה לכלל הצרכנים, עם ממשקים ומסרונים. כך, ארגון יכול להתגבר על הצורך לענות על הקשיים הקיימים בעולם הסלולר, ולעשות זאת במחיר סביר"

רפאל-שי מנחם, מנכ"ל neo, הסביר כיצד לתכנן את חווית המשתמש. לדבריו, "יש לדעת מי הלקוחות, להצטייד במרב הנתונים עליהם, לדעת מה הם מרגישים, מה הם עושים ומהי שגרת חייהם. יש לתת למשתמשים את תחושת השליטה, לבדוק מתי החל התהליך, מתי הוא מסתיים"

צחי דינר, סגן נשיא ומעצב קריאטיבי, NGSoft, תיאר את פעילות החברה בפיתוח ממוצר בעולם הסלולרי - החל משלב המיצוב, האפיון והעיצוב. "כיום", אמר, "המכשירים הם מפותחים יותר, ידידותיים עם שימוש אינטואיטיבי. עולם המובייל הוא 'אנחנו' ולא מוצר. זו חוויה מרובת מסכים, הדורשת חוויה שתיגע בלקוח בהרבה מקומות, שתניב כיף יחד עם קסם"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים