מקאן יישמה ממשק SAP Business All In One למערכת ה-ERP שלה; ההיקף: 250 אלף ש'

הממשק, שיושם באמצעות חברת SAPFARM, הינו מבוסס NWBC ומגיע כחלק אינטגרלי מחבילת המדף ● הוא מאפשר גישה ישירה לאינטרנט ולפורטל הארגוני של החברה

מקאן אריקסון יישמה, באמצעות חברת SAPFARM, ממשק משתמש חדשני של SAP Business All In One למערכת ה-ERP הארגונית שלה. הממשק מבוסס NWBC ומגיע כחלק אינטגרלי מחבילת המדף. הוא מאפשר גישה ישירה לאינטרנט ולפורטל הארגוני של החברה. ההיקף הכספי של הפרויקט נאמד בכ-250 אלף שקלים.

יישום הפתרון מקשר את הפורטל הארגוני, שעליו מבוססת כלל פעילות המשרד, היישר למערכת ה-SAP. הפתרון ישרת כ-150 משתמשים מקרב 400 עוברי הארגון במחלקות השונות, וכן מחברות הבת של הקבוצה, בהן יחידת ההפקות, הסטודיו, האינטראקטיב והמגזרים השונים. אלה צפויים לעבור לשימוש בפלטפורמה החדשה בהדרגה.

ממקאן אריקסון נמסר, כי ככלל, המהלך בוצע באופן הדרגתי – החל מהמחלקה הפיננסית וכלה בשדרוג הפרודוקטיביות של עבודת התקציבאים.

"הפורטל הארגוני מהווה חלק בלתי נפרד מכלל פעילות מקאן אריקסון – החל מהפקת בריפים וצרכים נקודתיים ללקוחות וכלה בצורכי משרד פשוטים, כמו: הזמנת מוניות ושליחויות", אמר שרון זינגר, מנמ"ר מקאן אריקסון. "כחברה שכלל פעילותה מושתת על פורטל ארגוני, חיבור הפורטל למערכת ה-SAP היווה נקודת ציון משמעותית. החיבור האינטרנטי למערכת מקל גם על אופן חיבור עובדי המשרד למחשבים מבתיהם. חיבור זה נדרש לעתים בשל אופי העבודה הדינאמי שלנו, והוא מאפשר לעובדים גלישה רגילה היישר למשרד, מבלי שיצטרכו להתחבר קודם לכן לשרת הטרמינל. זה מקצר את תהליך ההתחברות ומייעל את כלל העבודה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים