מי אמר שאין iPhone לבן?

פיי לאם, נער מניו יורק, מוכר באתר האינטרנט שלו ערכות להמרת iPhone 4 משחור ללבן ● לדבריו, אלה חלקי OEM מקוריים, וגם לא ממש זולים: ערכה מלאה עולה 279 דולרים ● מאחר שאפל הודיעה על דחייה בתחילת המכירה של מכשירי iPhone 4 לבנים לאביב 2011, יש כנראה כמה שמוכנים לשלם את המחיר

מי אמר שאין iPhone 4 לבן? מסתבר שלפעמים אפשר להסתדר גם בלי אפל (Apple), כמו שעושה פיי לאם, נער מניו יורק, שמוכר באתר האינטרנט שלו ערכות להמרת iPhone 4 משחור ללבן. לדבריו, אלה חלקי OEM מקוריים, וגם לא ממש זולים: ערכה מלאה עולה 279 דולרים.

מאחר שאפל הודיעה על דחייה בתחילת המכירה של מכשירי iPhone 4 לבנים לאביב 2011, יש כנראה כמה שמוכנים לשלם את המחיר. כפי שמציין לאם באתר שלו: "בעלי iPhone 4 לבן: 500; בעלי iPhone 4 שחור: 14,000,000".

עד שגילו אותו כמה אתרים חשובים, כמו Techcrunch למשל, הוא מכר כמה ערכות כאלה מדי יום, אבל מאז אוגוסט הסתכמו מכירותיו כבר ב-130 אלף דולרים.

בראיון לניו-יורק אובזרוור מספר לאם גם על מכתב שקיבל מחברה שפועלת נגד זיופים והפרות של סמלים מסחריים, המאשימה אותו במכירת סחורה גנובה. לאם אומר בראיון, כי הוא "בטוח ב-100 אחוזים שזה אינו המקרה". לטענתו, הספק שלו הוא "בחור שהוא מכיר כבר כמה שנים, שיש לו קשרים עם אנשים בפוקסקון" (החברה המייצרת את מכשירי ה-iPhone עבור אפל).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים