מיקרוסופט עדכנה את מנוע Microsoft Security Essentials

הגרסה המעודכנת של תוכנת האנטי וירוס והאנטי-רושעות שלה הופצה באמצעות שירות העדכונים האוטומטי ● מי שאינו משתמש בשירות זה ורוצה לבדוק האם התוכנה שלו עודכנה לגרסה החדשה יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על הלשונית Update במסך הראשי של התוכנה ● במקביל, עודכן המנוע הטכנולוגי שעומד בבסיס של Forefront Client Security - שירות ההגנה מפני נוזקות מכל הסוגים שמספקת החברה לארגונים, מ-SMB ומעלה

מיקרוסופט (Microsoft) עדכנה את המנוע של תוכנת האנטי-וירוס והאנטי-רושעות שלה, Microsoft Security Essentials. ההפצה של הגרסה החדשה, שהייתה אמורה להתרחש בתחילת השבוע שעבר, התעכבה ביום אחד. במקביל לעדכון מנוע החיפוש וההגנה של MSE, עודכן המנוע הטכנולוגי שעומד בבסיס של Forefront Client Security – שירות ההגנה מפני נוזקות מכל הסוגים שמספקת החברה לארגונים, מ-SMB ומעלה.

החברה הזרימה את העדכון לבעלי התוכנה באמצעות שירות העדכונים האוטומטי שלה. מי שאינו משתמש בשירות זה ורוצה לבדוק האם התוכנה שלו עודכנה לגרסה החדשה יכול לעשות זאת בקלות, על ידי לחיצה על הלשונית Update במסך הראשי של התוכנה. אם גרסת ההגנה נגד רושעות היא 1.95.30.0 ומעלה, סימן שהגרסה החדשה כבר מותקנת במחשב. במקרה שלא – ניתן לעדכן אותה ידנית על ידי לחיצה על הכפתור Update.

במקביל לעדכון, עובדת מיקרוסופט על הגרסה הבאה – 2.0 – של תוכנת האנטי וירוס והנוזקות שלה, והצפי הוא שזו תושק לקראת סוף השנה. משתמשים שרשומים כבוחני בטה של MSE אמורים לקבל אותה כבר בימים הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים