אמן רכשה את פעילות ה-ERP של קבוצת מיחשוב תמורת 5 מיליון שקלים

במסגרת העסקה, כל עובדי פעילות ה-ERP של קבוצת מיחשוב יצטרפו לקבוצת אמן וימשיכו בפעילות הפיתוח, התחזוקה והשירות ללקוחות ● בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן: "אני צופה שנבצע רכישות נוספות עד סוף השנה"

קבוצת אמן הודיעה על רכישת פעילות ה-ERP של קבוצת מיחשוב, ובכלל זה את הזכויות בתוכנות ה-ERP סדן ו-ERP Profit. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו בכ-5 מיליון שקלים.

במסגרת העסקה, כל עובדי פעילות ה-ERP של קבוצת מיחשוב יצטרפו לקבוצת אמן וימשיכו בפעילות הפיתוח, התחזוקה והשירות ללקוחות. קבוצת מיחשוב תמשיך להיות בעלת עניין בפעילות וללוות את פיתוח המוצרים ושיווקם.

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, אמר כי "רכישת הזכויות בתוכנות Profit ERP וסדן תאפשר לקבוצת אמן להציע הרחבת הפתרונות ללקוחותיה תוך התמקדות בצרכים העסקיים לכל לקוח. ההחלטה על רכישת הפעילות באה לאחר בחינה מדוקדקת של המוצרים והתאמתם לפעילות אמן ולקהל לקוחותיה".

עוד אמר פסטרנק, כי "אני צופה רכישות נוספות עד סוף שנה זו, הנובעות מתוך רצוננו להרחבת הקבוצה תוך מתן דגש על סינרגיה מלאה בין אמן לחברות הנרכשות".

לדברי משה מצליח, מנכ"ל קבוצת מיחשוב, "אני משוכנע שקבוצת אמן תשכיל להרחיב את חוג משתמשיה של תוכנת Profit, אך לעת הזו החלטנו להתרכז במנועי הצמיחה שקידמו את הקבוצה בשנים האחרונות, כגון מוצרים ופרויקטים בתחום ה-BI, שיווק ויישום מוצרי Microsoft Dynamics CRM/ERP וחבילות התוכנה לתעשיית המלונאות והאירוח. בשבועות הקרובים אף נודיע על חתימת הסכם עם שותף אסטרטגי לפיתוח מוצר תוכנה חדש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים