אנדריאס וולפינגר, סאפ: "המנהלים נדרשים לא לטבוע בשטף המידע ולקבל רק את זה הנחוץ להם"

"רק קבלת החלטות נכונה, שמבוססת על מידע איכותי, אמין ורלוונטי עבור כל מנהל ומנהל, היא זו שיכולה להביא לייעול תפעולי בארגונים", אמר וולפינגר, מנהל צוות מוצר וניהול פתרונות, SAP Business One, סאפ העולמית ● לדבריו, "רק בדרך זו ניתן ליצור את היתרון התחרותי הנדרש עבור ארגונים בעולם העסקי הדינמי והמשתנה במהירות כיום"

"מצוקתם הרבה ביותר של המנהלים – בכל ארגון, בכל גודל ובכל מגזר תעשייה – היא ההיצף של המידע והעודף שלו, מידע אשר מאיים להטביע אותם. על מנת שהמנהל יוכל לבצע קבלת החלטות ניהוליות מיטבית ומהירה, עליו לקבל רק את המידע לו הוא זקוק, ובמהירות הקרובה ככל הניתן לזמן אמת. זה הצורך הדחוף ביותר שלו", כך אמר אנדריאס וולפינגר, מנהל צוות מוצר וניהול פתרונות, SAP Business One, סאפ (SAP) העולמית.

וולפינגר היה דובר המפתח בכנס שערכה סאפ ישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות יותר מאלף לקוחות החברה. מנחה הכנס היה מור סגמון ממעבדות המחקר של החברה בישראל. בכנס הושקה הגרסה החדשה של מוצרי החברה לעסקים קטנים ובינוניים.

לדברי וולפינגר, "רק קבלת החלטות נכונה, שמבוססת על מידע איכותי, אמין ורלוונטי עבור כל מנהל ומנהל, היא זו שיכולה להביא לייעול תפעולי בארגונים. רק בדרך זו ניתן ליצור את היתרון התחרותי הנדרש עבור ארגונים בעולם העסקי הדינמי והמשתנה במהירות כיום". לכן, אמר ווולפינגר, בגרסה החדשה של המוצר שילבה סאפ עוד רכיבים מבוססי ביזנס אובג'קטס (Business Objects), חברת ה-BI שאותה רכשה סאפ בעבר.

צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

לשאלת אנשים ומחשבים כיצד הוא רואה את פעילות אורקל (Oracle) ומיקרוסופט (Microsoft) בעולם ה-ERP לארגונים קטנים ובינוניים, השיב וולפינגר, כי "איני אוהב לצאת בהצהרות על מתחרינו, אורקל ומיקרוסופט. יש לנו עשרות אלפי לקוחות שבעי רצון, עם קצב גידול מרשים. השטח, הלקוחות, הם אלה המדברים עבורנו".

"מיחשוב מבלי להיות במשרד"

מגמה נוספת בעולם ה-IT שאותה תיאר וולפינגר היא הניידות. "אנחנו, כספקית מיחשוב, מחויבים ללכת לכיוון של הניידות, כי לשם העולם הולך ואלה הן הדרישות של הלקוחות שלנו, אמר. "העובדים כבר לא מצויים רק במשרד, אלא הם בדרכים, בבית או בחוץ לארץ. זו הסיבה שרכשנו את סייבייס (Sybase) והתחלנו לשלב בגרסה שהושקה פתרונות לעולם הנייד. בעתיד הקרוב נרחיב את כמות הרכיבים, הדו"חות והפתרונות לעולם זה, בגלל הבנה של החשיבות שלהם".

"אנחנו 'משחררים' את המנמ"ר והעובדים מהצורך להיות במשרד", ציין וולפינגר. "זאת, כחלק מהתפיסה שלפיה עלינו לספק שירות כדי שהעובדים בקרב לקוחותינו הארגוניים יוכלו לעבוד בכל מקום ובכל זמן. באופן זה הם יכולים לצפות בדו"חות, לקבל נתונים או לעדכן אותם, בזמן אמת".

הגרסה החדשה היא, על פי וולפינגר, הראשונה מבין מערך גרסאות נוספות שצפוי לצאת בקרוב, שלדבריו "עונה על צורכי הלקוחות של ארגונים קטנים בינוניים, יחד עם ההתפתחויות הטכנולוגיות שאותן העולם חווה". הוא הוסיף, כי SAP Business One מהווה מנוע גידול מרכזי בחברה לעולם ה-SMB, והיא הגדילה את מצבת כוח האדם המטפל בתחום. וולפינגר ציין, כי כשליש מלקוחות החברה – 30 אלף – הטמיעו את המוצר, וכי "קצב הצמיחה שלו הוא מהגבוהים בעולם ה-ERP. הכפלנו את כמות ההתקנות שלו מאז 2007. בכל יום עבודה בשנה מצטרפים 22 לקוחות חדשים".

וולפינגר ציטט סקר שביעות רצון שערכה החברה, ממנו עולה, כי זו עלתה משמעותית בקרב לקוחות SAP Business One: מציון של 6.6 ב-2008 ל-7.5 השנה. הוא סיכם את דבריו בציינו, כי "מדובר בפתרון יציב, קל לשימוש ולהטמעה ולא מסובך טכנולוגית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים