קומברס תפטר החל מהבוקר כ-300 עובדים, כמאה מתוכם בישראל

בסך הכול, תפטר החברה כ-7% מעובדיה, לאחר שיעברו שימוע ● זאת לעומת הערכות קודמות, שדיברו על פיטוריהם של כ-400 עובדים, וההערכה הייתה שמחצית מהם יהיו מהסניף הישראלי של החברה ● מקומברס לא נמסרה תגובה

מתחיל גל הפיטורים בקומברס: כשבועיים לאחר שנודע שהחברה עומדת לפטר מאות עובדים, תחל החברה הבוקר (ב') בפיטוריהם של כ-300 עובדים בסניפיה ברחבי העולם, ובסך הכול – כ-7% מכוח האדם שלה. כמאה מאותם עובדים יפוטרו בישראל, לאחר שיעברו שימוע.

כשפורסמו הידיעות לגבי הפיטורים הצפויים בקומברס, ההערכות דיברו על כך שכ-400 עובדים יישלחו הביתה. היו אז כאלה שהעריכו שכמחצית מהעובדים יפוטרו בישראל. כאמור, מספר העובדים שיפוטרו יהיה קטן יותר, אולם כמובן שאין לדעת האם מדובר בגל הפיטורים האחרון.

קומברס היא אחת החברות הוותיקות בהיי-טק בישראל, והיא מספקת פתרונות תוכנה וחידושים שונים לחברות הסלולר והטלקום, כמו גם שירותי גבייה. במשך השנים גדלה החברה, וכיום היא כוללת מספר חברות בת, בהן ורינט, אולטיקום והחברה הישראלית סטארהום.

בפיטורים אלה מצטרפת קומברס לחברות היי-טק רבות נוספות ברחבי העולם שכבר עשו כן. כך, למשל, דל פיטרה לפני ימים אחדים מאות עובדים ברחבי העולם, אם כי לא בסניף הישראלי שלה; סיסקו פיטרה בחודש שעבר כ-250 עובדים, ובסך הכול תפטר כ-2,000; ולאחרונה אף נודע, כי פריסקייל תפטר בישראל כמאה עובדים, המהווים 18% מכוח העבודה שלה בישראל.

מקומברס לא נמסרה תגובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים