טלדור תנהל את מערך הבגרויות האקסטרניות במשרד החינוך בפרויקט בהיקף 32 מיליון שקלים

המכרז בו זכתה טלדור כולל ארגון והפעלה של מערך בחינות הבגרות האקסטרניות באמצעות ארבע שלוחות וכ-70 מרכזי בחינה הפרוסים ברחבי הארץ ● טלדור תהיה אחראית לארגון הלוגיסטי של מערך הבחינות, רישום הנבחנים, ניהול הבחינות ואיסוף החומר ושליחתו למרכזי בדיקה ● חיים סלע, סמנכ"ל חטיבת BPO בטלדור: "כל השליטה והתפעול של מערך בחינות הבגרות האקסטרניות נעשים בעזרת מערכת שליטה ובקרה, שהיא פרי פיתוח פנימי של טלדור, הפועלת בסביבת SQL"

חטיבת ה-BPO של חברת טלדור זכתה, בשלישית, במכרז לפרויקט ניהול מערך הבגרויות האקסטרניות במשרד החינוך. היקף הפרויקט מוערך בכ-32 מיליון שקלים לתקופה של 4 שנים.

המכרז בו זכתה טלדור כולל ארגון והפעלה של מערך בחינות הבגרות האקסטרניות באמצעות ארבע שלוחות וכ-70 מרכזי בחינה הפרוסים ברחבי הארץ. צוות השלוחות מתפעל את מועדי הבחינות עבור כ-50 אלף מחברות בחינה של נבחנים אקסטרנים ונבחנים מאוכלוסיות נוספות, כגון נבחנים מאחרים, משפרי ציון, חיילים לוחמים, מחוננים, אסירים, נבחנים בבתי חולים, נבחנים שבית ספרם נסגר ונבחני חו"ל.

טלדור תהיה אחראית לארגון הלוגיסטי של מערך הבחינות, רישום הנבחנים, ניהול הבחינות ואיסוף החומר ושליחתו למרכזי בדיקה. חיים סלע, סמנכ"ל חטיבת BPO בטלדור, אמר לאנשים ומחשבים, כי זו הפעם השלישית ברציפות בה הם זוכים במכרז זה. "ניהלנו את מערך הבחינות האקסטרניות גם במכרז הקודם, לשביעות רצונו של משרד החינוך".

בהיבט הטכנולוגי, הסביר סלע כי "כל השליטה והתפעול של מערך בחינות הבגרות האקסטרניות נעשים בעזרת מערכת שליטה ובקרה, שהיא פרי פיתוח פנימי של טלדור, הפועלת בסביבת SQL. מערכת השו"ב מספקת בקרה לכל תחום התפעול: מיון הבקשות להיבחן, וידוא מי נבחן בפועל ומי לא, אף שביקש להיבחן, קטלוג לפי סוגי נבחנים, ועוד. אנחנו כמנהלים, משתמשים בתוצרי המערכת ולאחר מכן אנו סורקים את המבחנים ומעבירים למשרד החינוך".

ניהול מבחני הבגרות החיצוניים, אמר סלע, נעשה באמצעות מערכות ADA System. "אנו משתמשים במערכת לניהול מסמכים וניהול תוכן", אמר סלע, "שמשרד החינוך מתממשק אליה. מדובר במערכות לניהול מסמכים וניהול תוכן המאפשרות לנו לתת למשרד החינוך ניהול אלקטרוני של כל המבחנים. כל המבחנים, שבעבר היו שמורים בתיקים וקלסרים נסרקים ומועברים למחשב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים