EMC תשחרר שורה של מוצרי איחסון אחודים

תציג את מערכי האיחסון החדשים VNX5000 ו-VNX7500, תוך איחוד הסדרות של מערכי האיחסון בסדר גודל בינוני CLARiiON ו-Celerra ● ענקית תשתיות המידע מבטיחה לשבור שיאים חדשים במבחני הביצועים באירוע שיתקיים בשבוע הבא

EMC תציג את מערכי האיחסון החדשים VNX5000 ו-VNX7500, תוך איחוד הסדרות של מערכי האיחסון בסדר גודל בינוני CLARiiON ו-Celerra – כך על פי ידיעות שהופיעו ברשת. מערכי האיחסון CLARiiON הם הדור הרביעי של CX4 ומוצר המיינסטרים של EMC בתחום של block-access. אליהם יצורפו מערכי Celerra NX4 ו-NX3e ל-block and file-access, אשר מעניקים גישה בטכנולוגיית NAS למערכי CLARiiON.

עד כה נהוג היה לחשוב שנט-אפ (NetApp), המתחרה של EMC, מציעה ארכיטקטורה אחודה עדיפה בתחום של block and file-access, בזירה זו של מוצרים בשוק, עם המערכים FAS6000 ו-3000. זאת, במיוחד בכל הקשור לפתרונות איחסון עבור שרתים וירטואליים ומחשבים וירטואליים.

יצוין, כי EMC כבר הודיעה שתשיק מוצרים חדשים בסדר גודל בינוני בתחילת השנה. זאת על רקע התחרות המתלהטת, שבאה לידי ביטוי בתוצאות שונות של מבחני ביצועים שמפרסמת כל אחת משתי ענקיות האיחסון. החברה טוענת, כי באירוע שייערך בשבוע הבא "יישברו שיאי ביצועים חדשים".

על פי הרג'יסטר (Register) הבריטי, ייתכן שאת שיאי הביצועים ישברו מערכות VNX, שלטענת EMC מעניקות ביצועים עדיפים על אלה של נט-אפ. החברה טוענת לשיפור של פי שלושה בביצועי מגה-בייט לשנייה ו-IOPS, ולשיעור זמינות של 99.999%.

מערכת אנשים ומחשבים תדווח מהאירוע, שייערך בלונדון.

EMC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים