פרסום ראשון: !We תיישם בפרטנר כלי וירטואליזציה של VMware בהיקף מיליוני שקלים

עם סיומו של הפרויקט, יותר מ-90% מהתשתיות בפרטנר תהיינה וירטואליות ● כך, ייוותרו במערך המיחשוב של החברה עשרות בודדות של שרתים פיסיים ויהיו לה כ-1,500 מכונות וירטואליות ● מרבית המכונות הווירטואליות תוטמענה בחודשים הקרובים, והשאר בהמשך - לפי הצורך והגידול הצפוי בנפחי האחסון של החברה

לצד פרויקט רחב לשדרוג מערכות החומרה והתוכנה, חידוש מערך ה-IT והצטיידות במערכות אחסון EMC – החל בפרטנר בימים אלה גם פרויקט גדול של וירטואליזציה. לאנשים ומחשבים נודע, כי !We מקבוצת חילן-טק תטמיע בענקית הסלולר מערכות ומוצרי VMware בפרויקט שהיקפו עומד על מיליוני שקלים. הפרויקט החל לפני כמה שבועות וצפוי להסתיים במהלך השנה.

העסקה נחתמה למשך שלוש שנים, עם אופציה להארכה לחמש. מרבית המכונות הווירטואליות תוטמענה, כאמור, בחודשים הקרובים, והשאר בהמשך – לפי הצורך והגידול הצפוי בנפחי האחסון של החברה. במסגרת הפרויקט, יטמיעו אנשי !We, לצד אנשי ה-IT של פרטנר, את כל סל המוצרים של VMware: תחנות עבודה רזות אשר ירוצו על תוכנת VMware view, ופלטפורמת הווירטואליזציה VMware vSphere 4 אשר תנוהל על ידי שרתי הניהול VMware vCenter. עם סיומו של הפרויקט, יותר מ-90% מהתשתיות בפרטנר תהיינה וירטואליות, מבוססות VMware.

לפני כשנה וחצי סיימה מחלקת ה-IT בפרטנר, בשיתוף עם מלם-תים ו-HP ישראל, פרויקט קונסולידציה רחב היקף של שרתים. הפרויקט כלל התקנה והטמעה של עשרות שרתי להב של HP ולצידם הטמעת תשתית vSphere 4 של VMware. היקפו הכספי של הפרויקט עמד אז על כשישה מיליון שקלים.

פרויקט הווירטואליזציה הנוכחי הוא מחויב המציאות עבור פרטנר, בשל הגידול הצפוי בנפחי המידע המאוחסן שלה. כבר כיום יש במערך ה-IT בחברה 450 מכונות וירטואליות, ובפרויקט הנוכחי יוטמעו מאות מכונות וירטואליות נוספות. בתוך יותר משנה, צפוי שיהיו בחברה 1,500 מכונות וירטואליות, לצד עשרות בודדות של שרתים פיסיים. כך, ייווצר בחברה מעין ענן מיחשוב פנימי, לטובת עובדי החברה ולקוחותיה.

מ-VMware ישראל לא נמסרה תגובה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איציק

    כדאי שתבדקו שוב את המקורות שלכם... ואגב, היום יש בפרטנר יותר מ 800 שרתים וירטואליים...

אירועים קרובים