מחקר: עד 2014 יהיו 230 מיליון מכשירי אלקטרוניקה ביתיים עם גישה לאינטרנט

חברת המחקר In-Stat טוענת כי מדובר בגידול של כ-500% לעומת המצב כיום ● לפי האנליסט קית' ניסן, ב-2014 צפויות 70% מהטלוויזיות הדיגיטליות להגיע עם נגישות לרשת, והרוב המכריע של הממירים ונגני הבלו-ריי, בעיקר כאלו שתומכים בהקלטה, יציעו גישה ישירה לתכנים ברשת

חברת In-Stat פרסמה השבוע מחקר לפיו צפוי מספר המכשירים האלקטרוניים הביתיים שתומכים בגישה לאינטרנט להגיע לכ-230 מיליון עד ל-2014 – גידול של כ-500% לעומת המצב כיום. מדובר, לפי חברת המחקר, בשינוי שהולך ומתגבש בעקבות ריבוי החברות שמספקות תכנים שמתאימים לצריכה ישירות על ידי מכשירים כמו טלוויזיות, ממירים וכדומה.

לפי החברה, רוב המכירות של המכשירים האלה יתבצעו בארצות-הברית ובאירופה, שם הנגישות לאינטרנט מהיר גדולה יותר מאשר בחלקים אחרים של העולם, כמו גם הפתיחות לצרוך תכנים בצורה כזו. הגישה לתכנים הללו תתבצע דרך יישומים מיוחדים שיהיו מוטבעים בקושחת המכשירים, ולא יהיה צורך בגישה ישירה לאינטרנט באמצעות דפדפן וחיפוש עצמי. למעשה, מדובר בשיטה שמזכירה יותר את היישומים לטלפונים חכמים ומאפשרים נגישות לאתר מסוים להורדת וקריאת תכנים.

In-Stat מציינת שמספר אתרים מרכזיים כבר ערוכים לצריכת תכנים ישירה אל המכשירים, ומזכירה בין השאר את יו-טיוב, פנדורה ונטפליקס, כאתרים שהקימו כבר פורטל מיוחד להעברת תכנים באופן ישיר.

לפי האנליסט קית' ניסן, ב-2014 צפויות 70% מהטלוויזיות הדיגיטליות להגיע עם נגישות לרשת, גם אם לא ישירות לאינטרנט, והרוב המכריע של הממירים ונגני הבלו-ריי, בעיקר כאלו שתומכים בהקלטה, יציעו גישה ישירה לתכנים ברשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים