המנמ"רים, מנהלי הטכנולוגיות ומנהלי האבטחה המצטיינים של 2010

22 בעלי תפקידים בענף ה-ICT הישראלי מקבלים היום (ה') מגנים ואותות הערכה והצטיינות לשנת 2010 ● המגנים יחולקו במסגרת כנסKickOff 2011, המציין את פתיחת שנת הפעילות העסקית 2011 ● שישה מנמ"רים ושני CTO צוינו לשבח מיוחד, תחת הקטגוריה Role model ● אבי קטקו, מנמ"ר עיריית תל אביב-יפו, הפורש מתפקידו, מקבל מגן הערכה מיוחד, כאות הוקרה על פעילותו רבת השנים בענף ה-ICT

22 בעלי תפקידים בענף ה-ICT הישראלי מקבלים היום (ה') אותות הערכה והצטיינות על פועלם בשנת 2010. המגנים מחולקים במסגרת כנס KickOff 2011, המציין את פתיחת שנת הפעילות העסקית 2011. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך הבוקר במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, ומנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

מבין כלל המצטיינים, שישה מנמ"רים ושני CTO צוינו לשבח מיוחד תחת הקטגוריה Role model. אבי קטקו, מנמ"ר עיריית תל אביב-יפו, הפורש מתפקידו, צפוי לקבל מגן הערכה מיוחד כאות הוקרה על פעילותו רבת השנים בענף ה-ICT. על ועדת השיפוט שבחנה את המנמ"רים המצטיינים לשנת 2010 נמנו פרופסור גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב, ששימש כיושב ראש, רז הייפרמן, סמנכ"ל מערכות המידע של ביטוח ישיר, דודי אבני, מנמ"ר צים, אודליה לבנון, מנמ"ר קו-אופ הריבוע הכחול ודב יהב, מנמ"ר הסוכנות היהודית.

Role model

להלן נימוקי חבר השופטים למנמ"רים המהווים Role model, מודל לחיקוי:

רונן זרצקי, ישראכרט

רונן זרצקי, סמנכ"ל ומנמ"ר ישראכרט. צילום: קובי קנטור"מקצוען אמיתי, IT enabler לשיפור השירות ללקוח, עושה שימוש מתוחכם ב-CRM, בעל תמיכה קרובה לצד העסקי. זרצקי בעל אחריות על התפעול ושיפור התהליכים העסקיים, תוך שילוב אפקטיבי של המשתמשים בעיצוב תוכנית העבודה. הוא בעל התפיסה של 'מתודולוגיה לפני הטכנולוגיה', ויש לו יזמות טכנולוגית תומכת אסטרטגיה, לצד חזון מגובש להובלת ה-IT והשתלבות מלאה בפעילות העסקית של החברה. לזרצקי ניהול שיטתי ומסודר של יחידות הפיתוח והתשתית, והוא פעל לפתרון יצירתי למערכת CRM מעל מערכת מורשת. יש לו פתרונות מהירים לצרכים עסקיים והוא מוביל מהלכים עתירי טכנולוגיה, תוך שהוא מעורב בתהליכי האסטרטגיה העסקית בחברה ופועל למיסוד של תהליך שנתי לתוכניות עבודה. זרצקי עבר למיקוד של שירות, הוביל שינוי במתודולוגיות העבודה סביב ה-IT, הוא חבר הנהלה ויש לו מוקד שירות שמוכר. הוא הקים מרכז שירות עם 600 נציגי שירות בפרק זמן של חצי שנה. הוא פועל לשילוב מהיר של מוצרים וספקים, לטיפוח עובדים ויכולות בצוות, תוך קיום כנסי ניהול נושאיים בכל חודשיים".

אמנון בק, מת"ף

"בק הוביל מיקור-פנים ובנייה של אגפים חדשים, ופעל להובלת הטכנולוגיה הבנקאית. הוא הוביל שינוי כיוון דרמטי והפגין אומץ ניהולי. בק עשה מיזוג מורכב בין הבנקים, תוך יצירת סטנדרט תפעולי אחיד, והביא ליצירת יתרון תפעולי תחרותי. הוא הוביל שינוי מסיבי במימדי כוח האדם והתמודד עם אתגר עסקי ותפעולי גדול. בק הוביל שני תהליכים משמעותיים, של ניהול פעילויות מורכבות ביותר לקליטת בנקים לקבוצה תוך 'היפוך' של מיקור-חוץ, שמירה על המשכיות עסקית ותפעולית במהלך שינויים דרמטיים, ובנייה של תשתית ארגונית וטכנולוגית להמשך פיתוח והתחדשות. הוא הוביל מהלך בסיכון גבוה מאוד, הן בהיבט העסקי והן בהיבט הניהולי – מהלך ייחודי של מיקור-חוץ ולאחריו מיקור-פנים. בק הוביל פרויקט מונומנטלי של הסבת פונקציונליות של מספר בנקים, במהלך רב שנתי שמתנקז ליום מעבר אחד. הוא מימש אתגר ניהולי ברתימה של הנהלות ופקידים בבנקים שונים למהלך אחד".

תמונה קבוצתית של מנהלי מערכות מידע המהווים מודל לחיקוי, Role Model. מימין: קובי ביטר, סמנכ"ל מערכות מידע, דלק; עופר וייסברג, מנמ"ר מכבי שירותי בריאות; שלמה שמאי, משנה למנכ"ל ומנמ"ר הפניקס; רוני ברנוב, סמנכ"ל מערכות מידע, יס; רונן זרצקי, סמנכ"ל מערכות מידע ותפעול, ישראכרט; אמנון בק, מנכ"ל מת"ף, הבנק הבינלאומי. צילום: קובי קנטור

שלמה שמאי, הפניקס

"שמאי מרשים ורהוט. הוא חבר באקזקוטיבה המצומצמת של החברה ומוביל שקיפות ללקוח העסקי הפנימי. הוא פעל לחיבור ה-IT לעסקים, יצר שקיפות ניהולית, הביא ערך ברור לפרויקטים ב-'שורה התחתונה', הקים BI לשקיפות הפעילות העסקית והביא יוזמות ניהוליות מתקדמות. שמאי בעל אחריות לשילוב ה-IT באסטרטגיה של החברה והביא להשתלבות מלאה בפעילות העסקית של החברה. הוא נתן פתרונות טכנולוגיים הולמים ויזם פרויקטים של re-engineering ו-BI. הוא מוביל מהלכים עתירי טכנולוגיה, מעורב באופן ישיר בתהליכים האסטרטגיים והעסקיים, העמיק את מעורבות לקוחות ה-IT בניהול הפרויקטים והביא לבחינה של התרומה לרווחיות החברה בכל פרויקט IT. שמאי יצר שינוי של כל הניהול הפרויקטלי להובלת המנהל העסקי, יצר אחריות משותפת לפרויקט, הביא להנחלת 'אמת ארגונית' אחת בחברה וגרם להתנהלות ה-IT כמו עסק – עם מודל כלכלי, תזרים ל-10 שנים, בדיקת שימושיות ושימוש בפועל".

עופר ויסברג, מכבי שירותי בריאות

"הוא סולידי, והקים מערכת בינה רפואית לרופא, תוך ריכוז מידע ויעילות תפעולית, ופעילות במגוון מדיות – iPhone , מיחשוב נייד וטלפונים לשיפור השירות. הוא יזם הסבה והגירה ממערכות מורשת לסאפ (SAP). ויסברג מוביל יחידה גדולה המשולבת ביעדים עסקיים, יצר יישומים חדשניים וגרם להשתלבות מלאה בפעילות העסקית של קופת החולים, להטמעה מושכלת של מערכות חכמה רפואית ויצירת יישומים לטלפונים חכמים. הוא הקים טלפוניית IP חדשה והביא לייזום מערכות BI. ויסברג הביא להחלפת מערכות מורשת בסאפ והוביל מהלך של העברת מערכות הליבה לסאפ, ובכך מימש חיסכון על ידי אינטגרציה ואחידות במידע. ויסברג מוביל שינוי תרבות ארגונית דרך מערכות המידע, הוא מדווח למנכ"ל וכן אחראי לכ-100 פרויקטים רפואיים ולהנגשה של מידע רפואי נרחב למבוטחים. אנשי ה-IT במכבי מהווים מודל למיחשוב רפואי באירופה, בשל חדשנות בשימוש בטכנולוגיה לרפואה מרחוק".

רוני ברנוב, יס (Yes)

פרופסור גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב, יו"ר ועדת השיפוט "ברנוב הובילה מהלך של מיקור-חוץ מלא, וכעבור שנתיים – מיקור-פנים סלקטיבי. היא חברה ב-'מטבחון' הניהולי של החברה ומובילה שינויים, 'מהפכות', בתחום הטכנולוגי (VOD). ברנוב בעלת חזון וראייה חדה של החיבור העסקי-טכנולוגי, היא מנהלת יחידה בעלת מרקם אנושי יציב באופן יוצא דופן. היא מובילה שינוי דרמטי ורדיקלי של מבנה הפעילות ה-IT בחברה, מיקוד ארגוני בלקוחות מערכות המידע. ברנוב מובילה תהליך של שינוי ארגוני שמבוסס על עיצוב עצמי, העזה ארגונית, ניהול דינמי של משאבי האנוש וכן כולל העברות רוחב בין תפקידים לרענון ולהעשרת האינטגרציה המחשבתית של עובדי היחידה".

קובי ביטר, דלק

"אנרגטי, אכפתי, מנהל העובדים ורותם אותם, בעל זריזות בהיערכות למבצעי מכירה, שם דגש על שירותיות ופשטות. ביטר הוא מנהל מידע עסקי, והביא לכניסה של החברה לתחום הקמעונאי. יש לו יוזמות ניהוליות, תוך השתלבות מלאה בפעילות העסקית של היחידה. הוא נותן פתרונות טכנולוגיים מתאימים, והוביל מהלך של שינוי מבנה ארגוני ב-IT, תוך התמקדות במערכות BI. הוא מאציל סמכויות לעובדיו והביא להחלפה של תשתיות ולשדרוג המיחשוב אחר תקופה רדומה. מדובר ב-'איש של אנשים', שהביא לתמיכה בשינוי המבנה הארגוני".

מנמ"רים מצטיינים

דורון דרמון, המכללה האקדמית להנדסה

"מרשים. הוא הביא להחלפה של כל תשתיות המיחשוב, לבנייה מחדש של יחידה שהתפרקה. הוא בנה צוות, תוך התגברות על תיעוד חסר. דרמון הביא להחלפת מערכות המידע למערכות ERP אקדמיות משולבות, מערכת BI ניהולי. הוא שילב IT במסלולי הלימוד ושילב את המיחשוב ביעדי המכללה. דרמון הקים מקריסה את המיחשוב במכללה, הוביל החלפה של מערכת ישנה מפיתוח עצמי לחבילת תוכנה. הוא הקים צוות לאחר עזיבה טוטלית, תוך חידוש תשתיות מסיבי. דרמון הוביל מהלך של גיוס עובדים במצב של קריסת ה-IT, הצליח לייצב את המערכת ולצאת להתחדשות מערכות ניהול המידע, תוך שימוש ב-BI בתפעול ובתכנון לוח זמנים ותקציב, ומתן ייעוץ למכללות אחרות. היחידה בראשותו משמשת כחממה טכנולוגית ומרכז פיתוח ליישומים ניידים, יישומים חדשניים לאפל (Apple) אירופה".

שמעון ברונר, מנמ"ר משרד התמ"תשמעון ברונר, משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה

"אתר המשרד הוא בעל תוכן מגוון ועשיר, ויש בו מיקוד על שיפור תהליכי שירות לאזרח. ברונר הביא לייעול התהליכים במשרד, שילוב או"ש ו-IT וזמינות שירותים לאזרח במערכת מרכב"ה. ברונר הוא חבר הנהלה, ויש פה ניהול יפה של IT במשרד ממשלתי, תוך ראייה ארגונית כללית, יחד עם ניהול מקרוב של הטכנולוגיה והיישומים. מדובר בפעילות מורכבת של איחוד והפרדת משרדים. הוא הוביל מהלך של הגירה מסביבת מיינפריים לסביבה פתוחה בארגון ציבורי. הוא יצר ניהול מוכוון הנהלה בתוך משרד שהוא שני משרדים, עם מגוון פעילויות רחב. ברונר ביצע פרויקטי וירטואליזציה תוך עמידה במסגרת הזמן והתקציב והביא לשכתוב מערכים תפעוליים במסגרת יוזמת ממשל זמין".

יוסי שטיבר, משרד התיירות

"במשרד יש שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, הבנה עסקית. הוא הביא לבנייה של אתר לאומי, ושיווק מדינת ישראל בשפות רבות ובמדיות רבות. הוא הקים מערכת CRM כפלטפורמת שירות בכל הלשכות בפריסה גלובלית, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות בשירות התיירות. ל-IT יש הזדהות מרשימה עם מטרות המשרד. הוא הוביל מהלך שתרם להגדלת מספר התיירים בישראל, תוך יישומים טכנולוגיים מתוחכמים לחשיפת כל שכבות התיירות. האתר שבנה הוא ייחודי בהיקפו וריכוזו. שטיבר מוביל פרויקטים מידעיים-תיירותיים כמו 'דרך היין' וסיורים וירטואליים תלת-מימדיים".

שפרה הר, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה

"היא מביאה איכות נשית לניהול מתוחכם. הר יצרה מערכת סקרים דינמיים בזמן קצר ומביאה היערכות לסקר תוך חודש, בכל רגע, נתון. היא יצרה שקיפות לצרכני המידע והקימה מערכת שמתמחית במתודה הסטטיסטית. היא פועלת להכשרת עובדים וסייעה לקיום מפקד אוכלוסין בגישה חדשנית, תוך פיתוח מערכות גנריות. הר הובילה מהלך לא פשוט של קליטת עולים כעובדי IT. היא התמודדה עם דרישות המידע והרגולציה, עם הקבלה של ישראל ל-OECD".

אמיר זיו, מנכ"ל עיריית הרצליהאמיר זיו, עיריית הרצליה

"זיו הוביל שיפור שיטות השירות לתושב, תוך טיפול אפקטיבי בצרכי המיחשוב של מוסדות החינוך. הוא מוביל מהלכים בתחום התשתיות, הוביל הקמת חמ"ל עירוני מתקדם והביא להתקנה של דיוור אלקטרוני מאובטח לתושבים. זיו יצר שיתוף פעולה עם עירייה אחרת במכרז למערכות הליבה".

אמיר פייגנבוים, המכללה האקדמית תל אביב-יפו

"הוא עצר 'דימום' עקב יישום יקר וארוך של מודול ניסיוני של סאפ לניהול קמפוס והביא להדממה מסודרת של המערכת. פייגנבוים התמקד בשיפור השירות לסטודנט והביא למצב של מידע ורישום מרחוק. פייגנבוים הצליח לייצב את מערכות המידע לאחר תקופה ארוכה של חוסר יציבות ושיפר את השירות לסטודנט. במסגרת תפקידו, הוא הגביר את יכולת התפקוד של המכללה בסביבה תחרותית והביא ליצירת משאבים תוך התייעלות מיחשובית והפניית המשאבים לשיפור השירות ולפיתוח מעבדות ותחומי לימוד טכנולוגיים".

תמיר עדוי, רשות הטבע והגנים

"הוא הביא לחיבור בין השטח והמשרד באמצעות מערכת GIS מורחבת. עדוי הביא למיקור-חוץ מלא בפרויקט שארך שלוש שנים, תוך ניהול מושכל של מיקור-החוץ והובלת פרויקט מיחשוב מרכזי. הוא העלה את מעמד ה-IT ברשות, בייזום פרויקט כולל של מערך המיחשוב, עם חיבור אופרטיבי של השטח והמטה. עדוי הוביל מהלך של מיחשוב ארגוני על תשתית GIS בארגון שאינו עתיר טכנולוגיה ומערכות מידע. השימוש ב-GIS הוא ברמה שאין לה אח ורע בארגון לא ביטחוני. יש במערכות המידע ניהול אינטגרטיבי של אירועי טבע – שריפות, פגיעות, תצפיות, תוך שימוש בפלטפורמות ניידות לפיקוח בשטח".

איתמר כהן, דן

"הוא רהוט, יסודי ואכפתי. כהן מוביל טכנולוגיות וחדשנות תפעולית, תוך השתלבות בסביבה עסקית לא פשוטה. הוא הקים מערכות שרות לקוח בזמן אמת, עם מנועי זמנים ושירות. כהן פעל באופן מושכל בסביבה תפעולית מורכבת של מיקור חוץ מלא, תוך מעורבות ביעדים עסקיים ומיסוד תהליכי עבודה במיקור-חוץ. הוא הביא להאחדה של פתרונות לצרכים עסקיים של החברה. הוא פועל בסביבה עסקית מורכבת, הכוללת שינוי בתחום העסקי של החברה. כהן יצר מעבר למיקוד בלקוח לצד פריצת דרך טכנולוגית עם 'מחשבוני נסיעה', פתרון בעיות עסקיות כמו התחשבנות עם מטרופולין על בסיס 'מיני BI' חדשני. יש לו מיחשוב ענן פרטי מלא לכל זרועות החברה. הוא הביא לחיסכון מדיד במערך שליטה על התדלוק, להטמעת מושגי דיווח מתוכנתים מהאוטובוסים, תוך שילוב של ניהול מידע גיאוגרפי".

חסידה קופרברג, מנמ"ר משרד התחבורהחסידה קופרברג, משרד התחבורה

"היא בעלת ניסיון של יותר מ-20 שנים בניהול מערכות המידע במשרד ומשרתת את צרכי המשרד בעזרת מערכת המיחשוב. קופרברג הקימה תחנות שירות ברחבי הארץ לקבלת רישיונות נהיגה. היא הביאה לקידום תודעת השירות לאזרח, תוך יישום ורתימת טכנולוגיות לשיפור השירות לציבור. היא מעורבת באופן ישיר בהגדרת רמת השירות והביאה לאינטגרציה בין-משרדית ברמה הטכנולוגית".

גל צוברי, טיב טעם

"צוברי הוא חבר הנהלה והביא והוביל יישום מערכת BI. הוא עשה שימוש מושכל בכוח אדם מצומצם, תוך אינטגרציה של פתרונות, והקמת מערכת הזמנות מרכזית ותמיכה באיחוד של מפעלים. הוא מצליח לתפעל מערך יישומים מקיף של ארגון מסחרי עם יחידה של שבעה אנשים בלבד. צוברי מוביל מהלך של איחוד מערכות המידע של הקבוצה, והטמיע מערכת חכמה לניהול הזמנות, והוביל מערכת לניהול מלאי, שהניבה חיסכון של ארבעה מיליון שקלים".

מנהלי אבטחה ומנהלי טכנולוגיות

על ועדת השיפוט שבחנה את מנהלי אבטחת המידע ומנהלי הטכנולוגיה המצטיינים לשנת 2010 נמנו דן תל ניר, יועץ מיחשוב בכיר ולשעבר מנמ"ר המרכז למחקר גרעיני בנחל שורק, ארי רוזנבאום, יועץ טכנולוגי ולשעבר CTO SRL, דורון יצחקי, CTO שירותי בריאות כללית ורביב רז, יועץ מיחשוב בכיר לעולם הבריאות. להלן נימוקי חבר השופטים.

Role Model – CISO

יובל אילוז, ECI

"אילוז מהווה דוגמה למנהל אבטחת המידע הקלאסי, שרותם את החדשנות והיצירתיות הטכנולוגית לפתרון בעיות אבטחת המידע ולקידום השירות בארגון. הישגיו הגדולים הם בהטמעת פרויקט מניעת דליפת מידע (DLP) מהמוצלחים בארץ, מבוסס על פתרון של סימנטק (Symantec). הוא חלוץ בהטמעה של סדרת מוצרי אבטחת מידע. אילוז להדרכה ולהטמעה בארגון של שיטות לכתיבת קוד מאובטח, כולל הטמעה בסניפים של ECI בחוץ לארץ".

תמונה קבוצתית של מנהלי טכנולוגיות ומנהל אבטחת מידע המהווים מודל לחיקוי, Role Model. מימין: יובל אילוז, מנהל אבטחת מידע, ECI; אייל צפריר, CTO בזק בינלאומי; מאיר שור, CTO בנק לאומי. צילום: קובי קנטור

מנהל אבטחת מידע מצטיין

חזי נג'מה, עיריית תל אביב-יפו

"נג'מה הביא להחדרת מודעות אבטחת מידע, דרך הרצאות פרונטאליות ודרך פורטל אבטחת המידע בעירייה. הוא היה מעורב בקהילה והרצה פרונטלית לילדים בבתי ספר, בהתנדבות. הוא הביא להנגשת שירותים לכלל מקבלי השירות – תושבים, בעלי עסקים, הבאים בשערי העיר וספקים – באמצעות האינטרנט. פעילות זו העמידה אתגר מיחשובי-טכנולוגי ואבטחתי, שעומדים בו בכבוד.

בהיבט הפעילות העסקית-תפעולית בעירייה, נג'מה הביא ליצירת תקשורת מאובטחת עם גופים חיצוניים רבים, להם יש את קשיי האבטחה שלהם. בנוסף, הוא יצר גישה מאובטחת למערכות עירוניות שונות מהבית, עבור כלל עובדי העירייה, כולל הגימלאים שלה.

הוא עמד באתגר הטכנולוגי, של נכונות להיות מוביל טכנולוגית גם ובעיקר בהתקשרות עם חברות הזנק צעירות ישראליות, ופיתח תווך המאפשר, בראיית אבטחת המידע, לנהל, לבקר ולנטר את כלל הקשרים המסועפים והרבים. בהיבט האנושי, נג'מה מנהל צוות אבטחת מידע המורכב מעובדים צעירים ומלווה אותם בהתפתחותם המקצועית והאישית".

Role model – CTO

מאיר שור, בנק לאומי

"שור הוא, למעשה, ה-CTO האידיאלי. ממרומי שנותיו הרבות בבנק לאומי הוא מביא את הידע העצום שיש לו – הן בתחום הבנקאות והן בתחום המיחשוב הבנקאי – לידי הלימה והתאמה מרבית של ה-IT לאסטרטגיות העסקיות של הבנק. במסגרת תפקידו כ-CTO משולבים יוזמות ורעיונות חדשניים שאינם נשארים רק בגדר רעיון, אלא נבדקים ובמידת הצורך גם ממומשים ומוטמעים בשטח. שור מוביל, בין היתר, את בדיקת יכולת המימוש של ערוצי שיווק חדשניים בעזרת טכנולוגיות, ביניהם את נושא הבנקאות החברתית. לצד מימד החדשנות, שור משלב במסגרת תפקידו גם את מימד האפקטיביות והיעילות של ה-IT ופועל להשגתם באופן מיטבי. כך, לדוגמה, הוא פועל להובלת ומימוש הווירטואליזציה לא רק בהיבט ההתייעלות, אלא כחלק מחזון הענן הפרטי בבנק, שטומן בחובו אפשרויות לגמישות עסקית".

אייל צפריר, בזק בינלאומי

"צפריר נבחר בשל פעולותיו ליצירת ערך מוסף עסקי לבזק בינלאומי. ביכולתו לזהות הזדמנויות טכנולוגיות כפוטנציאל עסקי. הוא הוביל פרויקטים המקנים לבזק בינלאומי יתרון מול המתחרים. הוא הוביל פיתוח כלים מתקדמים למוקדי השרות, שילב Analytics CRM ככלי קמפיינים ובעיקר שילב פתרונות ליצירת שירותים ייחודיים, ביניהם ה-Privet Box, שמצוידת במרכזיית קוד פתוח ומהווה, למעשה, תשתית לשירותים רבים ללקוח (מצלמה, דיסק חיצוני ומדפסת רשת). צפריר הוביל את פרויקט ה-privateNGN, שמציב את החברה כמובילה בשוק המהירויות הגבוהות, וכן את הפרויקט האסטרטגי של החברה – הנחת הכבל התת-ימי. הוא יזם ושילב ניהול פרויקטים באופן מטריציוני, תוך שימוש בכלי תוכנה כשירות (SaaS), שנמכרים כחלק מהשירותים המנוהלים ושירותי הענן שהחברה מציעה, הוביל את ביצע מיזוג מערכות המידע של אקטקום, בזק זהב ובזקכל, כל זאת – תוך הקטנת הוצאות והתייעלות".

מנהלי טכנולוגיות מצטיינים

רונן נדלר, רשות שדות התעופה

"נדלר נבחר בשל ייזום והובלת פעילויות שמובילות את הרשות לחדשנות במתן שירותי התשתית לשדה התעופה בטרמינל 3. הוא מוביל את פרויקט העברת ניהול שדה תעופה למובייל, כך שניתן יהיה לבצע את רוב פעילויות הליבה מהשטח, את פרויקט שיפור חוויית המשתמש בכל מערכות ה-AS400, על ידי שילוב שכבת תצוגה חדשה וכן פרויקטים לשיפור הניהול, כגון: החדרת מתודולוגיות אג'ייל וכלי ALM וניהול מחזור חיי היישומים. נדלר מטפל בהסדרת התקינה, הגדרה וקביעת מדיניות לניהול ה-IT".

אמיר לוי, הראל המשמר

"הישגיו הבולטים של לוי הם בהתאמת המיחשוב הארגוני לשינויים שעברה החברה בעקבות ועדת בכר, מחברת ביטוח לחברה המשלבת ביטוח ושירותים פיננסיים. הוא הביא לעמידה ברגולציות המחייבות את חברות הביטוח בעולם הפיננסי, כגון: SOX, לקידום פרויקטים כגון פרויקט DRP והטמעת כלי Workflow ארגוניים. לאחר שהתמקד בשנים האחרונות בתשתיות הארגון, רואה לוי את החזון בשנים הבאות בתפקידו להגיע לכך ששירותי IT 'לא יורגשו' ויסופקו בשקיפות, אך, מצד שני – בצד העסקי, עליו להיות מורגש ביכולת ליצור מוצרים חדשים בעזרת היכולות הטכנולוגיות המתהוות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    אם היו יכולים להכניס את את המנמרים של צה"ל לפה 50% מאהשים הרשימה פה לא היו קיימים.

אירועים קרובים