מוטורולה ממשיכה להיאבק ב-iPad: משווה את אפל ל-"אח הגדול" בסדרת פרסומות חדשה
"2011 נראית כמו 1984: סמכות אחת... עיצוב אחד... דרך אחת לעבוד", קובעת מוטרולה בפרסומת חדשה למחשב הלוח החדש שלה, Xoom ● הערב, במסגרת משחקי הסופרבול, תשודר פרסומת נוספת בסדרה, שקובעת שמשתמשי iPad הם עדר של כבשים ● הקרב על הטאבלט מתחמם
כניסה לשוק עם מוצרים חדשים נבנית היום כמו סיפור – עם רמיזות, מסתורין וטוויסטים בעלילה. קחו, למשל, את הזום (Xoom) החדש של מוטורולה (Motorola), המיועד להתחרות ב-iPad הפופולרי של אפל (Apple).
בשבוע שעבר שחררה מוטורולה את סרטון הפרסומת שלה לזום, הקוראת תיגר על השליטה של אפל בעולם. בסרטון החדש משווה מוטורולה את אפל ל-"אח הגדול" מהספר 1984 של ג'ורג' אורוול. "2011 נראית כמו 1984", קובעת הפרסומת. "סמכות אחת… עיצוב אחד… דרך אחת לעבוד. הגיע הזמן לאפשרויות נוספות! יותר מהירות… יותר גמישות… יותר חופש! הגיע הזמן לחיות חיים חופשיים!".
ראו בעצמכם:
והנה מגיע ההמשך: אתמול (שבת) שחררה מוטורולה פרומו קטן להמשך הסיפור של סרטוני הפרסומת, שיופיעו בכלי התקשורת במהלך משחק הסופרבול שייערך הערב, ולקראת השקת הטאבלט שלה – שלבטח ישמח מאוד את מי שמאמינים שה-"שלשלאות" של אפל מונעים מהם להתקדם ולחשוב.
הסרטון החדש ממשיך את קו "האח הגדול": החברה מנסה לשדר, שאם הייתם כל כך מטומטמים וקניתם את ה-iPad, כדאי שתפנימו שאתם חלק מעדר של כבשים. שקעתם כולכם בתוך המוסכמות, בתוך שטאנץ אחיד, ואולי אפילו הסתובב לכם איזה בורג בראש – והכל בגלל שטיפת המוח של "האח הגדול".
אבל הסרטון משדר גם, שמוטורולה מבינה אותנו ומכירה אותנו לעומק: הרי כל אחד רוצה להיות יוצא הדופן בתוך העדר, שקורא במכשיר שלו את "1984", לבוש אחרת מכולם – בעניבה רפויה ובסוודר שעוטף את גזרתו הדקיקה והחטובה. כן, והוא גם אוהב פרחים…
מסקרן לדעת מה יהיה המשך הסיפור, אבל השאלה הגדולה היא האם בינתיים כל הרעש הזה עושה למישהו חשק לזרוק את ה-iPad שלו לזבל ולרוץ לקנות זום – כדי להיות שונה, מיוחד או חופשי…
תגובות
(0)